|
Købes: Beovox MCX35 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg så et billede, hvor det så ud som om kantophænget var lavet af skum, men jeg kan godt se, at det er gummi.
Hvilke modstand? Den opgivne impedans på en højttaler, kan ikke bruges som sammenligning, da impedansen svinger, som vinder blæser. Og den siger heller ikke noget om fasevinkler og følsomhed.
Ret beset er det vel en købstråd? ![]() Men jeg skal undlade at kommentere mere - du ved øjensynligt bedre. ![]() M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 09-April-2015 kl. 11:43 |
|||
![]() |
|||
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jaja købstråd.
Om jeg bedre? Sikkert ikke. Har jeg andet at give mig til end at kommentere andres tråd med ligegyldigheder? Ja. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |