recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købes:  Div.  Din/B&O kabler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købes: Div. Din/B&O kabler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rough Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-April-2009
Sted: Måløv, Denmark
Status: Offline
Point: 379
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rough Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Købes: Div. Din/B&O kabler
    Sendt: 05-Maj-2013 kl. 09:16
Jeg har købt mig en brugt Beomaster 6500 som jeg vil prøve at sætte til noget ikke B&O skal der for bruge lidt kabler. 
Er der nogle der ligger inde med:

Din -> Phono
Din -> Minijack
Din højtaler ledning

/Jesper
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 09:41
DIN -> Phone er faktisk ikke så dyr. Det sidste jeg købte på eBay var dette (til TV'et) - jeg har en 7000.
Samme forhander - bare DIN -> Jack 
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 09:41
Hej Jesper.
Jeg har en masse blandede kabler, samleled Masterkabler fjernbetjeninger mm. Måske jeg kan hjælpe dig.
Befinder sig i Haslev.
 
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Rough Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-April-2009
Sted: Måløv, Denmark
Status: Offline
Point: 379
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rough Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 09:46
Ved det godt de ikke koster alverden. Tænkte bare der måske var nogler der lå inde med nogle i deres "kabelkasse" :)
Til top
Rough Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-April-2009
Sted: Måløv, Denmark
Status: Offline
Point: 379
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rough Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 09:48
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Hej Jesper.
Jeg har en masse blandede kabler, samleled Masterkabler fjernbetjeninger mm. Måske jeg kan hjælpe dig.
Befinder sig i Haslev.
 

Ok lyder godt, er lig på vej ud i det gode vejr så vi kan evt tales ved senere.
Som skrevet  er det disse 3 typer jeg leder efter, 

Din -> Phono
Din -> Minijack
Din højtaler ledning

Har du noget af det?

Til top
Rough Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-April-2009
Sted: Måløv, Denmark
Status: Offline
Point: 379
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rough Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 21:37
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Hej Jesper.
Jeg har en masse blandede kabler, samleled Masterkabler fjernbetjeninger mm. Måske jeg kan hjælpe dig.
Befinder sig i Haslev.
 

Har du noget af det jeg søger? Smile
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 22:03
Oprindeligt skrevet af Rough Rough skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Hej Jesper.
Jeg har en masse blandede kabler, samleled Masterkabler fjernbetjeninger mm. Måske jeg kan hjælpe dig.

Befinder sig i Haslev.

 


Har du noget af det jeg søger? Smile

Jeg har da noget højttalerkabel med din stik.
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Rough Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-April-2009
Sted: Måløv, Denmark
Status: Offline
Point: 379
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rough Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 23:38
ok, sådan et stik koster ikke mere end 5-10 kroner stykket, så tror bare jeg bestiller fra ebay eller Av-Cabels.dk
Tak for du gad tjekker Smile

Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2013 kl. 22:37
Oprindeligt skrevet af Rough Rough skrev:

ok, sådan et stik koster ikke mere end 5-10 kroner stykket, så tror bare jeg bestiller fra ebay eller Av-Cabels.dk
Tak for du gad tjekker Smile


Helt ok
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu