recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købes: Inclinometer/cirkulært vaterpas
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købes: Inclinometer/cirkulært vaterpas

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ALauridsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ALauridsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Købes: Inclinometer/cirkulært vaterpas
    Sendt: 15-August-2012 kl. 18:34
Hej brugere på Recordere

Jeg leder efter et cirkulært vaterpas a la dem der ses på billedet nedenunder:

De bruges bl.a. til at få pladeafspillere i vater, derfor tænkte jeg at der måske er nogle af jer der ved hvor man kan købe dem i Danmark. Opløsningen skal være så fin som mulig er. Er der nogen der ligger inde med sådan en, eller ved hvor man kan skaffe sådan nogle i Danmark? Smile
Da den skal monteres fast, må vaterpasset gerne være i et metal hus.

Til top
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Februar-2009
Sted: Denmark
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 18:38
Bruge to af de ander i stedt for. Bare de ikke er for billiger så er det ikke god nok.
Mvh tømrersvend
Til top
joni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Januar-2008
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 01:58
Nu kan jeg ikke lige et på deres side, men mon ikke de her kan hjælpe dig videre

http://dk.rs-online.com/web/c/test-maaleudstyr/mekanisk-maaling-inspektion/vaterpas/?sort-by=default&sort-order=default&view-type=List
Til top
renep Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Marts-2008
Sted: Vestsjælland
Point: 230
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér renep Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 07:06
Hvis noget bare skal være i vater, bruger jeg disse http://www.maplin.co.uk/circular-spirit-level-10333
(ups, jeg så lige at de ikke kan leveres online længere, men det giver da en prisindikation)

Redigeret af renep - 16-August-2012 kl. 13:09
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Point: 1473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 11:03
Stor fejl

Redigeret af FLarsen - 18-August-2012 kl. 11:03
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?

En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik.

En audiofil har musik for at høre sit anlæg.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 11:23
De her har måske noget du kan bruge - de har ihvertfald mange forskellige:

M.v.h.
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Point: 1764
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 16:58
Evt, en ældre pladespiller fra genbrug kunne klare den?
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Karlen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: København
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Karlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2012 kl. 14:35
Jeg har et digitalt inclinometer liggende du godt må købe.

Det er et Fisco Solatronic EN17:
http://www.fisco.co.uk/pdf/products/spirit-levels/solatronic.pdf

Det er vældig præcist og målet vater med 0,1 grads præcision.
Det koster fra ny ca. 1500 DKK men du kan købe min for det halve, da jeg ikke bruger det. Jeg købte det lidt impulsivt da jeg havde store planer om et byggeprojekt som jeg dog aldrig kom i gang med - og nok aldrig gør.
Det er derfor praktisk talt ubrugt da jeg kun har testet det lidt.

Send mig en mail på jepper at gmail.com hvis du er interesseret.

Redigeret af Karlen - 19-August-2012 kl. 14:38
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ALauridsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2012 kl. 22:51
Mange tak for hjælpen alle sammen :-) !
det endte med jeg købte et inlicometer magen til det på første billede.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ALauridsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2012 kl. 22:54
Hej Karlen,

Tak for tilbuddet, den passer desværre ikke helt til det jeg skal bruge den til, da den kun måler i en retning, og så skal den helst ikke være digital :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu