|
Købes: iPhone 6 eller 6 Plus - 64/128GB - Hvid/Grå |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
t33j4y ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-December-2015 kl. 17:47 |
Skulle der være nogen der ligger inde med noget der matcher subj. er jeg muligvis aftager, alt efter pris selvfølgelig ![]() Krav: - Ingen nævneværdige skader, ridser eller flækkede skærme. - Ej sim-låst - Lader og kabel skal medfølge - Kvittering skal forefindes / skrives - Helst Nordjylland/Midtjylland så vi kan handle F2F. Men er ikke afvisende overfor andre steder hvis du har en god track record herinde eller vi har handlet sammen før PM mig med detaljer om hvad du har og pris, sted mv. |
|
![]() |
|
t33j4y ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen?
|
|
![]() |
|
M.Gjøl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2011 Status: Offline Point: 123 |
Hejsa.
Fået fingrene i en iPhone 6 endnu? Jeg har en iPhone 6. 64gb i grå fra maj måned. Der har altid været i cover og er i perfekt stand. Og har selvfølgelig kvittering og kasse mm. Opvejer nemlig at skifte over og prøve Android. Hvad ville du byde for sådan en? Skal lige nævnes at jeg bor på Sjælland, men jeg har en hel del feedback fra head-fi:) https://hoved-fi.dk/viewtopic.php?f=29&t=3484 Mvh Martin |
|
![]() |
|
Hej Gjøl,
tak for svar. Næh, jeg fik aldrig fat på noget igennem hverken Recordere eller HWT, så jeg endte med at købe nyt (6S, når nu det skulle være ny alligevel) Tak for tilbuddet! Mvh. Thomas
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |