|
Købes: Lærred 90" 16:9 manuelt el. motor helst grå |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Maj-2013 kl. 22:52 |
som overskriften siger...
søger et 90" lærred helst grå eller hvid med maks GAIN på 1... helst i jylland da jeg gerne selv vil hente det.. Krav er dog at det minimum har sort kanter osv..
|
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mit gamle 92" Stewart firehawk er stadig monteret i loftet. Det er et tabtension motorlærred m/autolink. Det har ikke været rullet ud i to år. 16/9 med sorte masker. Fantastisk godt til hvide vægge , og ambient lys.
Du kan sende en pm , vis det har interesse Redigeret af p.las - 10-Maj-2013 kl. 01:26 |
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
du har fået en pb
|
|
![]() |
|
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
Jeg har et ældre manuelt Projecta lærrede på 92" liggende lidt uden for Århus, det er med sort afskærmning, men ellers uden fancy, hvis du er ude efter noget prismæssigt billigt.
|
|
![]() |
|
sphinx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 170 |
Jeg har et 90" Lissau i grå, som muligvis skal skiftes.
Men det er fastramme - ved ikke om det kan have interesse?
|
|
![]() |
|
lyder ikke helt tosset..... hvordan er lærredet bøjer det meget i kanterne ? og hvad er Gain på den ? og så prisen :-) kan godt hente den selv har dog en del km til aarhus
|
|
![]() |
|
umiddelbart er fast ramme ikke lige højeste prioritet, da jeg har en 55" fladskærm der er i vejen :D men det kunne måske løses på en smart måde... hvad er prisen ?
|
|
![]() |
|
sphinx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 170 |
Havde forestillet mig omkring 1200,-.
Forudsat at jeg kan finde et andet lærred ;o) |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Der er flere der har vist interesse for mit lærred. Så lige en fællesoplysning. Det er ikke muligt st se lærrdet inden køb. Det er stadig monteret i mit loft..... Uden strøm og autolink. Altså er det en tillidssag .Lærredet har i venstre side en smule bølger... Meget lidt. MEN det er ikke i de på selve dugen, men den sorte maske. Det er absolut uden betydning . Og jeg er absolut ikke ukritisk
Tabtension lærreder har altid brug for at "hænge" lidt, når det i længere tid ikke har været brugt. Hvis der er andre ting med dugen som jeg ikke har nævnt, kan køber levere det tilbage igen. Jeg har selv brugt det i ca tre år. Lærredet ef i horsens Mvh Peter Redigeret af p.las - 10-Maj-2013 kl. 21:07 |
|
![]() |
|
Har umiddelbart en køber . Men man kan se lærredet på side 6 i min tråd.... Se underskrift
|
|
![]() |
|
okay sorry men nu er det vist nok. kan du ikke oprette din egen tråd... er lidt træt af og tjekke op på noget der ikke har med mit køb at gøre... TAK
|
|
![]() |
|
Sorry
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |