recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købes: Lærred 90" 16:9 manuelt el. motor helst grå
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købes: Lærred 90" 16:9 manuelt el. motor helst grå

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Købes: Lærred 90" 16:9 manuelt el. motor helst grå
    Sendt: 09-Maj-2013 kl. 22:52
som overskriften siger...

søger et 90" lærred helst grå eller hvid med maks GAIN på 1...

helst i jylland da jeg gerne selv vil hente det..

Krav er dog at det minimum har sort kanter osv..
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 01:20
Mit gamle 92" Stewart firehawk er stadig monteret i loftet. Det er et tabtension motorlærred m/autolink. Det har ikke været rullet ud i to år. 16/9 med sorte masker. Fantastisk godt til hvide vægge , og ambient lys.
Du kan sende en pm , vis det har interesse

Redigeret af p.las - 10-Maj-2013 kl. 01:26
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 19:14
du har fået en pb
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-September-2005
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 19:27
Jeg har et ældre manuelt Projecta lærrede på 92" liggende lidt uden for Århus, det er med sort afskærmning, men ellers uden fancy, hvis du er ude efter noget prismæssigt billigt.
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
sphinx Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Juli-2011
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sphinx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 19:32
Jeg har et 90" Lissau i grå, som muligvis skal skiftes.
Men det er fastramme - ved ikke om det kan have interesse?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 20:26
Oprindeligt skrevet af Binnerup Binnerup skrev:

Jeg har et ældre manuelt Projecta lærrede på 92" liggende lidt uden for Århus, det er med sort afskærmning, men ellers uden fancy, hvis du er ude efter noget prismæssigt billigt.

lyder ikke helt tosset..... hvordan er lærredet bøjer det meget i kanterne ? og hvad er Gain på den ?

og så prisen :-) kan godt hente den selv har dog en del km til aarhus
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 20:27
Oprindeligt skrevet af sphinx sphinx skrev:

Jeg har et 90" Lissau i grå, som muligvis skal skiftes.
Men det er fastramme - ved ikke om det kan have interesse?

umiddelbart er fast ramme ikke lige højeste prioritet, da jeg har en 55" fladskærm der er i vejen :D 

men det kunne måske løses på en smart måde...

hvad er prisen ? 
Til top
sphinx Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Juli-2011
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sphinx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 20:32
Havde forestillet mig omkring 1200,-.
Forudsat at jeg kan finde et andet lærred ;o)

Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 21:06
Der er flere der har vist interesse for mit lærred. Så lige en fællesoplysning. Det er ikke muligt st se lærrdet inden køb. Det er stadig monteret i mit loft..... Uden strøm og autolink. Altså er det en tillidssag .Lærredet har i venstre side en smule bølger... Meget lidt. MEN det er ikke i de på selve dugen, men den sorte maske. Det er absolut uden betydning . Og jeg er absolut ikke ukritisk
Tabtension lærreder har altid brug for at "hænge" lidt, når det i længere tid ikke har været brugt. Hvis der er andre ting med dugen som jeg ikke har nævnt, kan køber levere det tilbage igen. Jeg har selv brugt det i ca tre år. Lærredet ef i horsens
Mvh Peter

Redigeret af p.las - 10-Maj-2013 kl. 21:07
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 21:31
Har umiddelbart en køber . Men man kan se lærredet på side 6 i min tråd.... Se underskrift
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 22:09
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Har umiddelbart en køber . Men man kan se lærredet på side 6 i min tråd.... Se underskrift

okay sorry men nu er det vist nok. kan du ikke oprette din egen tråd... er lidt træt af og tjekke op på noget der ikke har med mit køb at gøre... TAK
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 22:12
Sorry
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu