|
KØBES: MKsound højtalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mathiasdela ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 73 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-August-2016 kl. 08:59 |
Hej Rec!
Skal have opgraderet mit surround i stuen og søger derfor MKsound, som min opgradering. Jeg har interesse i 750'erne samt 950'erne! både LCR og SUR! Smid en besked herunder eller privat med hvad i har, så ser vi om vi ikke kan finde en løsning. Gerne i Nordjylland/Midtjylland, men intet krav. //Mathias
|
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
der er en del på dba...
|
|
![]() |
|
Mathiasdela ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 73 |
Der er lidt, men der er intet komplet 750 eller 950 sæt, eller nogle sur95t eller lignende uden fejl.
Der er 750 & 950 ved 4 stk samt 3 stk. men nu spørger jeg herinde, hvis nogle har!
|
|
![]() |
|
chewie1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-November-2010 Status: Offline Point: 16 |
Hej
Jeg har nogle m&k højtalere som jeg overvejer at sælge, hvis det har interesse så sig til. 3 * MPS-2550 2 * MPS-2575 2 * MPS-1625 MVH Chewie1 |
|
![]() |
|
Hep hey chewy,,
Har du nogle billeder samt en ønsket pris?
|
|
![]() |
|
chewie1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-November-2010 Status: Offline Point: 16 |
Hej
Har sendt dig en mail mvh chewie1 |
|
![]() |
|
Hej chewie,
Fint sæt og en ok pris, Jeg vil lige overveje det, grundet størrelsen, når det er 7 højtalere |
|
![]() |
|
Hej
Det er helt i orden, du skriver bare MVH Chewie |
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Nu har du sms'et med mig i snart 3 uger og vi har en aftale torsdag.
Den er måske aflyst? |
|
![]() |
|
J. Nej, den er ikke aflyst! Jeg kommer stadig over til dig på torsdag, men i tilfældet af, at jeg kun køber noget af dit, har jeg stadig brug for andet!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |