|
Købes: NVIDIA Shield Pro TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nlp ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Juni-2020 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Juni-2020 kl. 20:01 |
Hej,
Har du et NVIDIA Shield Pro TV liggende? Jeg søger et nyt/brugt, og henter gerne i Storkøbenhavn/omegn. Skriv, hvis det er dig, som har et liggende, som ikke bliver brugt så meget, som det fortjener ![]() Dbh. Nikolaj
Redigeret af nlp - 09-Juni-2020 kl. 20:41 |
|
![]() |
|
Kasperp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2007 Sted: Næstved,Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det skal være en pro?
|
|
![]() |
|
nlp ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Juni-2020 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 5 |
Jeg har taget udgangspunkt i en Pro, da jeg ikke har ejet en boks tidligere, og ikke ønsker at gå ned på kvalitet.
Den skal køre Kodi til et LG OLED 55 4K fjernsyn. Hvilken version af boksen har du?
|
|
![]() |
|
Kasperp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2007 Sted: Næstved,Denmark Status: Offline Point: 233 |
Jeg har 2017 udgaven, som er koblet til et 65" LG OLED fjernsyn (W8)
Der er ingen problemer med hverken 4k eller HDR materiale.
|
|
![]() |
|
Hej Kasper. Det lyder så fint! Hvad skal det koste?
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
Hvilket LG OLED TV har du?
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Jeg har et 55” B9S.
|
|
![]() |
|
Du kan få den for 1000kr + evt porto.
Der medfølger både remote og controller, samt org. emballage og kvittering. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |