|
Købes Onkyo TX-NR616B hjemmebioreceiver |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
NFB1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2006 Status: Offline Point: 190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Fandt du ud af hvad problemet var? Har selv noget der minder om samme problemer med min forstærker (Sony) og tv (Samsung).
|
|||
![]() |
|||
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
||
Lige en heads up at Komplett har 616 på bud...
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
||
Og til 2995kr
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Nevermind1971 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2013 Sted: Aalborg Danmark Status: Offline Point: 4 |
||
Wauv, mega nice price!!!
|
|||
![]() |
|||
Juiceren ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 259 |
||
Hov, troed det var underforstået at det var en firmware upgrade der udbedrede problemet :) Onkyo kom med et par firmware upgrades i starten. Og nu hvor den er på tilbud til 2995 SKAL du da købe den! :O
|
|||
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
|
|||
![]() |
|||
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
||
jeg er lige bestilt et stk mega billigt
|
|||
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|||
![]() |
|||
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
||
Er på "bud" igen til 2999,- http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=750791
Men ser der lige snart kommer en 626 med wifi og bluetooth streamning on board.. Lige den med bluetooth kunne jeg godt tænkte mig. Men gad vide hvad prisen bliver?
Derudover nogen der kan sige noget om lyden i recieveren? Onkyo vs. Yamaha hvordan er den så hvis den skal trække Dali Ikon serie? |
|||
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
|||
![]() |
|||
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
||
Onkyo har et skrammel mainboard som går i stykker for et godt ord og den skal laves i Tyskland .
Og,den er slem til at brænde udgangene af. |
|||
Med venlig Hilsen
Johnny |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |