recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købes: Pioneer 60"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købes: Pioneer 60"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Købes: Pioneer 60"
    Sendt: 18-Maj-2013 kl. 21:33
Hey.

Jeg er på udkig efter en 60" Pioneer skærm, helst 9G eller bedre til mine forældre, evt. sammen med vægbeslag og originale Pioneer højtalere.

Er der nogen der kunne være interesseret i at sælge sådan en skærm? Prisen skal selvfølgelig også være rimelig, og skærmen i god stand osv:)

Redigeret af vasif - 18-Maj-2013 kl. 21:51
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2013 kl. 21:53
Der er et til salg her på forum.     Søg lidt tilbage.
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2013 kl. 21:56
Ja, men kigger lidt bredere, da den der er til salg er en 8G:)

Til top
Loberg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Januar-2012
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Loberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2013 kl. 22:21
De har et i LBS i Frederikshavn, det er et krp600
Til top
sorensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Point: 450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2013 kl. 22:21
hvad vil du give jeg har en pioneer 600A jeg måske vil sælge hvis den rigtige pris kommer. den er som ny.
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2013 kl. 22:26
Godt at vide, men bare så fandens langt væk:( 

Foretrækker et brugtsalg her i København eller omegn, da jeg også har en maks pris der helst ikke skal overstiges.
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2013 kl. 22:27
Oprindeligt skrevet af sorensen sorensen skrev:

hvad vil du give jeg har en pioneer 600A jeg måske vil sælge hvis den rigtige pris kommer. den er som ny.

Har sendt en PM.
Til top
sorensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Point: 450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2013 kl. 23:46
7000 kr for en G9 og 60" det bliver ikke nemt at finde
Til top
kc1234 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Maj-2006
Point: 127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kc1234 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2013 kl. 10:46
Når du nu insisterer på et Pioneer TV til dine forældre, er det så for at dække dine egne behov? eller dine forældres behov?

Det er så let tro at ens forældre har samme behov som en selv.

PS jeg har IKKE noget TV til salg så min kommentar er ikke farvet af det.
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2013 kl. 11:06
Jeg har en mulighed for at købe 60" 8G, da det skal være 60", og bedre eller minimum på niveau med Samsung B855 som er blevet solgt. Det skal heller ikke koste alverdens, hvilket en ny tilsvarende skærm ville koste under alle omstændigheder, så Pioneer er fint, evt Panasonic, og så bliver det først udskiftet, indtil det ik virker mere:)
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2013 kl. 17:11
Der er da mange flere samsung 64" derude end Pioneer. Men nok ikke til 7000kr...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu