|
Købes: Pioneer 60" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Maj-2013 kl. 21:33 |
Hey.
Jeg er på udkig efter en 60" Pioneer skærm, helst 9G eller bedre til mine forældre, evt. sammen med vægbeslag og originale Pioneer højtalere. Er der nogen der kunne være interesseret i at sælge sådan en skærm? Prisen skal selvfølgelig også være rimelig, og skærmen i god stand osv:)
Redigeret af vasif - 18-Maj-2013 kl. 21:51 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7253 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er et til salg her på forum. Søg lidt tilbage.
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
Ja, men kigger lidt bredere, da den der er til salg er en 8G:)
|
|
![]() |
|
Loberg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2012 Status: Offline Point: 43 |
De har et i LBS i Frederikshavn, det er et krp600
|
|
![]() |
|
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
hvad vil du give jeg har en pioneer 600A jeg måske vil sælge hvis den rigtige pris kommer. den er som ny.
|
|
![]() |
|
Godt at vide, men bare så fandens langt væk:(
Foretrækker et brugtsalg her i København eller omegn, da jeg også har en maks pris der helst ikke skal overstiges.
|
|
![]() |
|
Har sendt en PM.
|
|
![]() |
|
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
7000 kr for en G9 og 60" det bliver ikke nemt at finde
|
|
![]() |
|
kc1234 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
Når du nu insisterer på et Pioneer TV til dine forældre, er det så for at dække dine egne behov? eller dine forældres behov?
Det er så let tro at ens forældre har samme behov som en selv. PS jeg har IKKE noget TV til salg så min kommentar er ikke farvet af det. |
|
![]() |
|
Jeg har en mulighed for at købe 60" 8G, da det skal være 60", og bedre eller minimum på niveau med Samsung B855 som er blevet solgt. Det skal heller ikke koste alverdens, hvilket en ny tilsvarende skærm ville koste under alle omstændigheder, så Pioneer er fint, evt Panasonic, og så bliver det først udskiftet, indtil det ik virker mere:)
|
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
Der er da mange flere samsung 64" derude end Pioneer. Men nok ikke til 7000kr...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |