|
Købes: Stump af alu-kabelbakke |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hillig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2008 Status: Offline Point: 108 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2014 kl. 09:43 |
Mangler en kabelbakke fra tv-møbel op til fjernsyn.
Det skal helst være alu i hvid - til 3-4 kabler ( a la den her ) Vil tro 20cm er nok - så hvis du har savet sådan en stump af din kabelbakke - kunne det være perfekt :o) /Mikael
|
|
![]() |
|
Flomsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2013 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 112 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan købes i hjem & fix http://www.jemogfix.dk/butik/el/el_artikler/ophaeng__fastgoerelse_el.aspx?pid=9028685&view=1
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2368 |
Hvor bor du?
|
|
![]() |
|
@Flomsen: Har set den - den skal dog helst være rund og ikke kantet.
@Kaizer: Thisted - så lang fra alt. Har dog familie i Aarhus
|
|
![]() |
|
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
Jeg har en rund, ikke i hvid men alu farve, til gengæld er den et hel stykke på cirka 1 meter, du vil jo evt. kunne dele den og så bruge stumperne i flere rum hvis det var ?
Du kan få den for 100,- jeg bor i Randers men arbejder i Århus :-) Vil evt. kunne sendes for 49,- ![]() Redigeret af Sbht - 07-Februar-2014 kl. 11:27 |
|
![]() |
|
@Sbht: kunne godt ha interesse - hvor bred/dyb er den? Og evt. model?
Hvor i Århus arbejder du?
|
|
![]() |
|
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
Jeg kan desværre ikke huske model, men den ligner den på billedet der og er cirka 5 cm bred og 2 cm dyb.
|
|
![]() |
|
HQjben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 583 |
Jeg har 30-40cm, i 50mm i hvid. 100 kr, og det er din...
Hvis den skal sendes til Thisted, betaler du for dette :-) Mvh Redigeret af HQjben - 07-Februar-2014 kl. 23:03 |
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Jeg har en stump sort, den koster gratis
![]() Evt. porto betaler du dog selv. Jeg kan tilbyde at tage den med til Aalborg snart, hvis det hjælper. Smid mig en PM hvis det har interesse. |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2368 |
Jeg har MANGE meter af Digiality hvidlakeret kabelkanal liggende.
Jeg har både 35 mm. og 50 mm. Noget af det er 2. sortering, hvilket vil sige at der kan være lidt dårlig lakering på inder-/bagsiden. Altså ikke noget der kan ses når den er monteret. Der er ingen skruehuller i dem på 50 mm. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |