|
Købes: tablet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Februar-2013 kl. 20:58 |
Hej vil give mig mor en tablet i fødselsdagsgave.
Har en maks pris på 1900kr og det må meget gerne være en iPad, men Samsung har også interesse. Lad mig høre hvad i har. Befinder mig i odense og kan hente de fleste steder på Fyn og Jylland :-) og måske Sjælland. |
|
![]() |
|
quadrago ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Til prisen ville jeg definitivt købe en Nexus 7 fra ny.
|
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Den er bare kun 7 tommer?
Håbede der måske var en med en iPad 2 eller noget der ville sælge :-) |
|
![]() |
|
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
Umiddelbart tror jeg du for svært ved at købe en ipad 2 i den prisklasse. Som jeg kunne se på DBA så går de noget højere.
Du kan måske få en android 10" tablet til omkring 2k hvis du går efter Samsung, Asus eller Acer. Hvis det har interesse, så overvejer jeg at sælge min Asus TF300 10.1" tablet med keyboard dock. Smid mig en pm hvis det kunne være interessant for dig, så tager vi den der fra ;)
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
OK - står faktisk og skal købe Asus TF300 10.1 for en ven - så må jeg spørge hvorfor du vil sælge den ? jeg har ellers læst mig til at den næsten er lige så god som en
ASUS Transformer Pad Infinity TF700KL som er en dejlig tablet.Hvad farve er din og hvad skal den koste ?
|
|
![]() |
|
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
Jeg overvejer et salg fordi jeg ikke får den brugt. Mellem min laptop og min Nexus 4, bliver den ikke brugt nok.
Som jeg skrev tip OP i PM, så er prisen 2500kr med keyboard docken. Den er blå og købt hos Dustin lige da den kom til landet, keyboardet er fra i sommers.
|
|
![]() |
|
Kejserjorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 309 |
At de er til salg til en høj pris, er ikke ensbetydende med at de også bliver solgt til den pris. Ipad 2 - 16 gb wifi only ender som regel på omkring 2000, når sælger indser at en ny koster omkring 2800,-
|
|
![]() |
|
^var også det jeg tænkte, har da set et par stykker til de 2000kr
|
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
jeg solgte til min store overraskelse min æld gamle ipad 1 16gb wifi for 1675kr med en lille flænge i den sorte ramme som dog ingen betydning havde, det tog to dage på dba og var intet problem så man skal ik undervurdere hvad disse upassende bliver solgt til og der er jo også forskel på 2200 og 3000 f. eks for en ipad 2
|
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Asus TF300 10.1" tablet med keyboard dock 2976,38 KR HELT NYT http://www.amazon.de/gp/product/B00ANY1K5M/ref=noref?ie=UTF8&psc=1&s=computers
Redigeret af Swingking - 24-Februar-2013 kl. 12:26 |
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4854 |
Hej Friedel. Hvis du vil bestille i England kan du få en 10.1" Acer A210 leveret i Danamrk for £219,98 det er knapt 2000 Kr. 10.1" TABLET Acer A210 16GB TEGRA 1.2GHz 1GB ANDROID 4 MicroSD: Hilsen Carsten. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |