recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - KØBES: usb Keyboard
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

KØBES: usb Keyboard

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
reneAalborg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-November-2009
Sted: DK
Status: Offline
Point: 129
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reneAalborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: KØBES: usb Keyboard
    Sendt: 28-Juli-2012 kl. 21:34
Jeg har købt mig en konverter der gør at man kan tilslutte et keyboard og en mus til Playstation 3, og spille som på en PC.

Problemet er, at konverteren er pænt kræsen med hvilke keyboards den vil fungere med, og derfor vil jeg høre om nogen derude har et af de USB keyboards der er på kompatibilitets listen.
Jeg er på jagt efter et billigt keyboard, og er stort set ligeglad med standen. Jeg skal nemlig kun bruge F1-F8 tasterne for at kunne kalibrere konverteren, og skal resten af tiden spille med et numerisk tastetur der er langt mere håndterligt
(men har ingen F taster Unhappy).

Altså, er der nogen der følgende til at ligge:

Kablede keyboards:

Dell                                                                                            Microsoft
sk-8115                                                                                      Microsoft Arc Keyboard
kb1421                                                                                       Microsoft Comfort Curve 2000
SK-8165                                                                                      Microsoft Wired Keyboard 200

Wolf King                                                                                  Cherry
Wolf King Warrior                                                                       Cherry KU-0556G

Zykon Re-branded Wolfking Warrior from Germany                   Luxeed
Zykon K1 :                                                                                  Luxeed raMa & Luxeed product info

Belkin                                                                                        Sweex
Belkin n52te                                                                               KB060BE USB Keyboard

Saitek                                                                                        Dynex
Saitek Esclipse I                                                                         Dynex Multimedia Keyboard
Saitek Esclipse II
                                                                                                  Tesco
GE                                                                                              VK109 Keyboard
GE Wired Keyboard possible link to product Link
                                                                                                  Targus
Logitech                                                                                    Targus Numeric Pad Wired Version
Logitech NewTouch Keyboard 200 USB
Logitech Call of Duty: MW3 Edition G105 Black                          Mionix
Logitech K200                                                                            Mionix Zibal 60
Logitech K120
Logitech K360
UltraX™ Media Keyboard
Logitech Ultra Flat
Logitech Illuminated Keyboard (model Y-UY95)

Wireless keyboards

Logitech                                                                                     Microsoft
Logitech K350 Black                                                                    Microsoft 3000 Wireless Keyboard
Logitech K340 using Unifying transmitter                                    Microsoft 6000 Wireless v3.0
Logitech diNovo Keyboard for Notebooks                               Microsoft Wireless Keyboard 3000 v2.0
Logitech LX 710
Logitech N305 Numeric Keypad                                                   i-rocks
Logitech MK320                                                                           i-rocks RF-6490-BK
Logitech S520 Wireless Keyboard
Logitech K750 Wireless Solar Keyboard
Logitech K360
Logitech MK520
Logitech K270 Wireless Keyboard

end of line :)

Redigeret af reneAalborg - 29-Juli-2012 kl. 14:43
Til top
ingatellent Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Marts-2006
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ingatellent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2012 kl. 21:47
Jeg har et logitech K120 med US International version-tastatur layout (dvs. ingen æ, ø og å).

Det har aldrig været brugt, er kun pakket ud for at konstatere at enter tasten var som på danske keyboards.

Det befinder sig i Viborg.

Interesseret?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reneAalborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2012 kl. 22:16
Det kunne jeg godt være, hvis vi kan finde en fornuftig pris (koster vist omkring en 100 krone med porto lige nu). Min oprindelige tanke var at finde et brugt ét, som folk ville smide efter mig, da jeg virkelig ikke skal bruge det til meget.

Jeg ser lige hvad der sker i tråden de næste dage, og PM dig evt.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reneAalborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2012 kl. 16:00
Så blev det søndag - Keyboard? :)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reneAalborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 18:00
Ingen der ligger inde med et gammelt keyboard fra en tidligere stationær pc?
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 18:30
Jeg har et illuminated keyboard, men er ikke sikker på jeg kan undvære det. Det står til en udskiftning.. hvad er en fair pris?

Der mangler en tast (3), men det er ikke noget det lyder til du bekymrer dig om. Ellers er standen fin.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 18:30
Er forresten fra Aalborg selv.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reneAalborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 19:01
Steve:
det er sgu lidt svært at sige, i tidernes morgen har du sikkert givet en del for det? Min max pris må være de 120 kr man kan få et nyt Logitech K200 til i ElGiganten. Og så skal det vel egenligt helst være en del under, før det giver mening at købe brugt.
Til top
ingatellent Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Marts-2006
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ingatellent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2012 kl. 15:30
Jeg skal muligvis til Ikea i Aalborg på tirsdag eller onsdag, lad mig høre om jeg skal tage mit K120 med derop. Mon ikke vi kan blive enige om en pris (det står bare hos mig og samler støv).
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reneAalborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2012 kl. 16:16
Lyder som en plan - jeg smider lige en privatbesked med mit mobil nr.
Onsdag passer mig bedst, da jeg i forvejen skal til Aalborg.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu