|
Købes: VM Acoustics 1.5 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ugh Togoth ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-September-2014 kl. 21:49 |
Hej
Jeg søger denne reol, der kan købes i HI-FI Klubben. Helst sølv, men sort kan også gå. |
|
![]() |
|
Ugh Togoth ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
|
|
![]() |
|
KevinL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
Jeg har modellen til at hænge på vægen, kan det bruges?
Esbjerg. |
|
![]() |
|
Hej Kevin Ja det er netop den, men er det den, der hedder 1.5? Det er den, der er 45 bred og 49 dyb. Og i så fald hvad vil du sælge den for? Mvh. Andreas |
|
![]() |
|
TG80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 225 |
Hej
Du skriver at du søger en reol men 1.5 modellen er en enkelt væghængt hylde. Dem med flere hylder hedder S3 for den væghængte http://www.hifiklubben.dk/Products/vm-acoustics-s3-mobel-2443/ Og S4 for gulvmodellen http://www.hifiklubben.dk/Products/vm-acoustics-s4-mobel-2444/ Hvis det skulle have interesse så har jeg en S4 jeg ikke pt. bruger. |
|
![]() |
|
Hej
Ja det er mig, der har skrevet forkert. Det er hylden jeg mener og ikke en reol. Jeg kan desværre ikke bruge dem med flere hylder, så det er kun S1.5, jeg søger. Det er til en nyindkøbt projektor. |
|
![]() |
|
Uffebg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2012 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 61 |
nvm
Redigeret af Uffebg - 17-September-2014 kl. 15:35 |
|
![]() |
|
KevinL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
Hej og undskyld jeg ikke har svaret før.
Den jeg har er med 3 hylder, så ikke den du søger som jeg forstår.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |