recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købsanbefaling: HIFI til omkring 15000 kr
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købsanbefaling: HIFI til omkring 15000 kr

 Besvar Besvar Side  <1 8910
Forfatter
Besked
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2016 kl. 15:50
nogen opdate?
Til top
deutreroth Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér deutreroth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2016 kl. 17:45
Jeg returnerede NA6005 og anvender nu chromecast som så anvendes som DLNA device. I den kombo er lyden stadig vanvittigt nice.  Havde en kammerat ovre og han var meget imponeret over mellemtonen også. Lyden kan virke lidt "lys" i det (dog er det muligvis kildens skyld (både chromecasten og mp3 / FLAC'en. Til prisen er jeg ovenud tilfreds! :) A-class forstærkerdelen i forstærkeren er noget for sig da det lyder helt vildt lækkert til klassisk eller "organisk"/blød musik. :) Har overvejet at prøve andre forstærkere, men Lige nu er setuppet ganske fint :) Og kassen er tom efter flytning :p
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2016 kl. 22:09
final update?
Til top
DJAJ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DJAJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 19:14
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Jeg ville ikke købe Thule. Det er ganske enkelt for ustabilt.


Det kommer an på, hvor gamle modeller det er.

Dem der blev solgt gennem HiFi Klubben ville jeg gå udenom. De ældre modeller vil jeg ikke have nogen betænkning ved at købe. Har haft et par stykker i hånden af de forskellige modeller.

Den sidste kom for øvrigt til rep på mit bord, den virkede ikke efter en flytning. Det hjalp gevaldigt, da jeg tændte på den skjulte on/off afbryder under bunden :-)


Klaus


Hej KlausDM,

Kan du forklare mig præcis hvor den sidder ?

På forhånd tak
Djaj
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 20:08
Under bunden i det ene hjørne....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 8910
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu