recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købsrådgivning til pc-højttalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købsrådgivning til pc-højttalere

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2019 kl. 09:52
Jeg bruger selv nogle gamle KEF KHT 2005 med en Audio pro B1.40 sub. Dertil en aflagt Surround forstærker fra Onkyo. Det spiller bedre end alt andet jeg har prøvet.

Men kræver selvfølgelig lidt plads under skrivebordet.
Til top
MortenGN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Juli-2017
Sted: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenGN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2019 kl. 18:21
Oprindeligt skrevet af Jetski Jetski skrev:

Oprindeligt skrevet af MortenGN MortenGN skrev:

Jeg bruger selv en lille denon forstærker, med et sæt dali e370. Noget i den stil kan sagtens anbefales.

Tak for svar. Hvilken forstærker bruger du? Synes kun jeg kan finde Dali Evidence 370 på DBA, er det en gammel model?

Forstærkeren hedder dra-345 tror jeg, den er vel 25 år gammel og på 2x40 watt i 8ohm. Højttalerne er rigtigt nok noget der skal findes brugt. Der er rigtigt meget at hente, ved at handle brugt. Dali e370 kostede mig bekendt, 3000 kr. Stk. I sin tid, og jeg fik mine til 700 kr. Jeg synes et pænt sæt godt kan være 1200 kr. værd. 

Alternativt er der jo meget i den størrelse, som også giver meget lyd for pengene. Det samme med en fornuftig forstærker. Og med et par “større” reol højttalere, kan du muligvis undvære en subwoofer. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu