|
Købt: Billig tablet købes |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-September-2012 kl. 20:51 |
|
Skal bruge en billig tablet til et forsøg. Om det er androidudstyr eller et Apple produkt er mig ligegyldigt, om den har en skræmme eller andet er også ligegyldigt, så længe den er fuld funktionsdygtig og billig!
Redigeret af aerik - 22-December-2014 kl. 10:05 |
||
![]() |
||
thcleaner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 227 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
det er en fin motorola xoom2 media edtion på tilbud i elgiganten i næsten uge til 995
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
|
Det et også mange Samsung Galaxy 7 til salg, man kan kastet sådan en i hovedet når man køber et Samsung tv.
|
||
![]() |
||
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
|
Jeg var heldig at finde nogle 7" med Android 4.0.4 i min lokale Fakta-butik til 699,- for en uge siden.
|
||
![]() |
||
explodedk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: København Status: Offline Point: 151 |
|
hvor har du set den, for syns ikke jeg kan se noget i deres avis...
|
||
![]() |
||
MigMag ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2012 Sted: Fjerritslev Status: Offline Point: 150 |
|
![]() |
||
thcleaner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 227 |
|
næste uges avis og for guds skyld lade være med at købe knia tablet køb et mærke der er noget værd Redigeret af thcleaner - 23-September-2012 kl. 10:53 |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
|
Bumper lige en enkelt gang inden jeg finder på noget andet.
|
||
![]() |
||
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
|
Så er der hentet en Motorola Xoom 2 i elmutanten. Alle pengene værd!! :-)
|
||
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
||
![]() |
||
|
Var ude at prøve den, var ikke videre overbevist, så er stadig åben hvis bogen har noget de vil af med, inden det er for sent for mig :)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |