|
Købt: Hvide gulv-højttalere |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
jensm ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-November-2007 Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Jeg har et par hvide Audiovector MI3 Super. spiller skønt og er absolut nydelige. Din kone og dine ører vil elske dig. Kommer med noget meget fancy bi-wiring kabel med stik i begge ender, helt sikkert lavet af guld og velsignet af en ægte hifi-alf. Samlet nypris helt enorm, min pris 7 af de lange. Kunne det friste?
|
|
![]() |
|
Kjeldbjerg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Februar-2004 Sted: Middelfart, DK Status: Offline Point: 257 |
Therealbamse, det kunne være meget interessant med et live billede af Focal.
Mureren, nej tak Jensm, PM sendt.
|
|
Win if you can, lose if you must, but always cheat
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() |
|
TheRealBamse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 93 |
Kjeldbjerg, har sendt dig et par PM'er
|
|
![]() |
|
Kjeldbjerg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Februar-2004 Sted: Middelfart, DK Status: Offline Point: 257 |
Tak for bud og forslag, jeg endte med at købe et sæt System Audio Explorer brugt.
|
|
|
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Jeg bliver nød til at spørger.
![]() Men har du fået hørt på den nye Rubicon fra Dali? |
|
![]() |
|
Har du læst tråden?
|
|
|
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
http://www.dba.dk/hoejttaler-audiovector-ki3/id-1009816409/
Han kan sikkert også trykkes lidt i prisen ![]() EDIT: MY BAD
Redigeret af Bravo - 03-September-2014 kl. 13:25 |
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Jeg har læst at du ikke har interesse i B&W samt Dali hvilket også er fair nok.
Men nu er Rubicon lige kommet ud og man ved jo aldrig om det var noget. Men beklager, Skal ikke ske igen
![]() |
|
![]() |
|
Chaospling ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 553 |
Haha ja, man skulle tro, at han var glad, nu da han havde fået sine højttalere... Men nu behøver han vel ikke at være taknemmelig længere... |
|
![]() |
|
Bravo, tak for tippet, men som du selv opdagede, har jeg købt :)
André, jeg synes bare ikke lige et sæt nye Dali til 18.000 passer på de kriterier jeg havde opstillet (brugt, ikke Dali, maks 10.000), samtidig med det faktum at jeg også skrev at jeg har købt, derfor tillod jeg mig at stille spørgsmål til hvorvidt tråden var blevet læst.
|
|
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
For nemheds skyld kan du jo editere, K til Købt.
![]() |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |