recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - (Købt) K: PS4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

(Købt) K: PS4

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: (Købt) K: PS4
    Sendt: 17-Juli-2020 kl. 15:56
Hej
Jeg er sgu blevet lidt grebet af hypen om The Last of Us II, så efter i mange år at have kørt ren Xbox/Win PC, overvejer jeg seriøst at anskaffe en PS4...

Så skulle du ligge inde med en, er jeg glad aftager, hvis vi kan finde en fornuftig pris. 

Skulle Last of Us eller Spiderman følge med, er det klart et plus ;-)

Gerne en pro-udgave, men ikke et krav.

PS. Ja, jeg ved godt der er på facebook marketplace og dba, jeg er bare lidt tryggere ved handler med folk fra dette forum ;-) 


Redigeret af Rolf Lemmike - 23-Juli-2020 kl. 22:39
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2020 kl. 09:56
slet ingen?
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2020 kl. 14:47
Der kommer helt sikkert en del i slutningen af året (når PS5 kommer).
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2020 kl. 14:48
Et alternativ er PlayStation Now - mener det kan køre på PC den vej igennem (hvis du har en PS4 controller).

Men du bør starte med "The Last of Us" - så får du baggrundshistorien på den rette måde...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2020 kl. 16:28
Jeg har en Slim 1 TB som jeg vil overveje at sælge, men det kræver prisen er rigtig. Du kan smide et bud, så ser jeg om det er relevant:) Den kører på firmware 5.05 så der er mulighed for at jailbreake hvis man skulle have de lyster.
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2020 kl. 16:34
...

Redigeret af Rolf Lemmike - 20-Juli-2020 kl. 17:13
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2020 kl. 17:34
[QUOTE=Bjur]Jeg har en Slim 1 TB som jeg vil overveje at sælge, men det kræver prisen er rigtig. Du kan smide et bud, så ser jeg om det er relevant:) Den kører på firmware 5.05 så der er mulighed for at jailbreake hvis man skulle have de lyster.[/

Jeg må lige vide lidt om stand, kvittering, alder, spil og tilbehør.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2020 kl. 19:10
Har kvittering et sted den er nok lige over de 2 år. Stand er perfekt, har brugt den minimalt, har ikke haft tiden med små børn. Der kan følge en stander med så den kan stå på højkant. Stander er ny. Evt. Også en controller hvis prisen er rigtig. 
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2020 kl. 19:30
Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Har kvittering et sted den er nok lige over de 2 år. Stand er perfekt, har brugt den minimalt, har ikke haft tiden med små børn. Der kan følge en stander med så den kan stå på højkant. Stander er ny. Evt. Også en controller hvis prisen er rigtig. 

Hmm... 1.100 incl controller.
Jeg betaler porto.
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2020 kl. 19:55
Søger stadig

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu