|
KØBT - Kan slettes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juni-2016 kl. 12:00 |
Jeg skal bruge en mediestreamer til noget familie.
Lidt krav de stiller:
Skal være nogenlunde lige til at betjene for den ældre generation (fjernbetjening :) ) Skal kunne streame de mest gængse filformater for lyd, billede samt have noget slideshow mulighed til billeder. Skal have mulighed for at gå på Netflix via streameren. Må ikke "fylde alverden"... Med denne meget specifikke liste in mente, er der så nogen der har noget liggende de ikke bruger ? - Alternativt kender til produkter der matcher ovenstående ? Så hører jeg gerne fra jer :) Redigeret af nAlen - 13-Juni-2016 kl. 18:57 |
|
![]() |
|
Decolour ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nvidia shield synes jeg gør ovenstående rigtig godt. og kan styres med tv'ets fjernbetjening inklusiv tænd.
Men min er dog ikke til salg:-) Mvh Kim
|
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
Lækker info, den vil jeg da lige tjekke ud :)
|
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
|
Mange tak, den undersøger jeg også lige :)
|
|
![]() |
|
Søgningen kan afblæses, der er fundet en løsning.
Tråden kan slettes
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |