recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købt: køler I3-2100
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købt: køler I3-2100

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Købt: køler I3-2100
    Sendt: 29-Juli-2013 kl. 18:15
Købes Stock eller anden køler til I3-2100 CPU

Krav: billig - virker

Mvh BS

Redigeret af Bschmidt - 25-Januar-2014 kl. 12:50
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10635
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 22:36
http://www.edbpriser.dk/processorkoeling/cooler-master-xdream-i117-id-4957258.aspx

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 23:43
Tak Flemming. Den havde jeg ALDRIG fundet selv :-)

Min tråd henvender sig naturligvis til dem/ham (m/k) der har en køler liggende derhjemme som jeg kunne overtage for et mindre beløb. Den nye køler bliver "nødløsningen"

Mvh BS
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2013 kl. 07:45
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Min tråd henvender sig naturligvis til dem/ham (m/k) der har en køler liggende derhjemme som jeg kunne overtage for et mindre beløb. Den nye køler bliver "nødløsningen"

Mvh BS

Det kunne jeg nu nok gætte, men på den anden side bliver det sikkert vanskeligt at finde en brugt der er ret meget billigere.

Flemming
Samsung UE55F7005
Dune HD Realbox 4K
Thomson THA100
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2013 kl. 08:06
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Mvh BS

Det kunne jeg nu nok gætte, men på den anden side bliver det sikkert vanskeligt at finde en brugt der er ret meget billigere.

Flemming
LOL

Med de flinke medlemmer der er herinde håbede jeg på der var een der havde en stock køler liggende der mest var i vejen og derfor kunne få nyt liv i mit projekt.

Mvh BS
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2013 kl. 09:10

Med de flinke medlemmer der er herinde håbede jeg på der var een der havde en stock køler liggende der mest var i vejen og derfor kunne få nyt liv i mit projekt.

Ja, men tænk på forsendelsesomkostningerne, hvis den ikke befinder sig i umiddelbar nærhed af din adresse. Så kan der vist ikke være mange håndører sparet.

Flemming

Samsung UE55F7005
Dune HD Realbox 4K
Thomson THA100
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu