|
Købt: køler I3-2100 |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juli-2013 kl. 18:15 |
|
Købes Stock eller anden køler til I3-2100 CPU
Krav: billig - virker Mvh BS
Redigeret af Bschmidt - 25-Januar-2014 kl. 12:50 |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10635 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
http://www.edbpriser.dk/processorkoeling/cooler-master-xdream-i117-id-4957258.aspx
Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
|
Tak Flemming. Den havde jeg ALDRIG fundet selv :-)
Min tråd henvender sig naturligvis til dem/ham (m/k) der har en køler liggende derhjemme som jeg kunne overtage for et mindre beløb. Den nye køler bliver "nødløsningen" Mvh BS
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10635 |
|
Det kunne jeg nu nok gætte, men på den anden side bliver det sikkert vanskeligt at finde en brugt der er ret meget billigere. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
|
![]() Med de flinke medlemmer der er herinde håbede jeg på der var een der havde en stock køler liggende der mest var i vejen og derfor kunne få nyt liv i mit projekt. Mvh BS
|
||
![]() |
||
|
Ja, men tænk på forsendelsesomkostningerne, hvis den ikke befinder sig i umiddelbar nærhed af din adresse. Så kan der vist ikke være mange håndører sparet.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |