|
købt: Møj billig bærbar |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-November-2012 kl. 11:25 |
Har netop fundet ud af, at jeg skal bruge bærbar til studiet til nogle enkelte tests, og orker ikke at bruge min netbook til at gennemfører 6 timers tests.
Derfor søger jeg en bærbar på minimum 13" og den skal være hamrende billig, standen er mere eller mindre ligegyldig bare den virker! Redigeret af aerik - 22-December-2014 kl. 10:07 |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor i landet? Det kunne være at der kunne arrangeres noget låne værk.
/ask |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
I Esbjerg.
|
|
![]() |
|
dabp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 227 |
Hvad er "hamrende" billig?
|
|
![]() |
|
Alt er ko relativt, men skal være meget su venlig, har ikke låst mig fast til en pris endnu
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |