|
Købt: Oneplus one |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-December-2015 kl. 09:25 |
Nogen der ligger inde med en sådan i fornuftig stand, som de vil af med?
Redigeret af aerik - 15-December-2015 kl. 10:08 |
|
![]() |
|
kdalbjerg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har en i perfekt, stand.
Har altid haft bagcover beskytter, samt skærmbeskytter på. Men om jeg vil af med den, afhænger lidt af hvad du har tænkt dig at give? :)
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
jeg vil give en pris, hvor det stadig er fordelagtigt for mig at købe en opo i stedet for en x. Så kom med din pris :)
|
|
![]() |
|
matlock ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Januar-2006 Status: Offline Point: 12 |
Hej jeg har en liggende befinder sig i 8381 Tilst
|
|
![]() |
|
kdalbjerg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
aerik: Dig som vil købe, så syntes du skal nævne en pris.
Jeg er godt klar over, at de ikke koster en millard i ny pris :)
|
|
![]() |
|
Jeg har ingen ide om, hvad man kan forlange for den, så venter på, at en med grisen kommer med prisen, og så tager jeg den der fra.
|
|
![]() |
|
matlock ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Januar-2006 Status: Offline Point: 12 |
Omkring de 1000 for min oneplus one. Interesseret?
|
|
![]() |
|
min skal koste lidt mere. så du vælger nok matlock :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |