recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købt: Panasonic dp-ub820 eller dp-ub824
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købt: Panasonic dp-ub820 eller dp-ub824

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lommeregner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-April-2009
Sted: 8700 Horsens
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lommeregner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2022 kl. 21:07
jeg har personlig selv handlet der og ingen problemer. De positive anmeldelser overskygger også de negative… men det var også kun et forslag til dig 😊 
Lg OLED65CX, Sennheiser Ambeo Soundbar, Sony UBP-X800, Apple TV, 4K, Zidoo Z10 Pro, Sony PS5, Synology DS918+, Asustor AS-602T, SVS SB 2000
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2022 kl. 21:19
Jeg har købt der en eller to gange, men problemerne opstår nok først, når der skal returneres, reklameres, etc.
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2022 kl. 21:59
Oprindeligt skrevet af lommeregner lommeregner skrev:

jeg har personlig selv handlet der og ingen problemer. De positive anmeldelser overskygger også de negative… men det var også kun et forslag til dig 😊 

 
Er også glad for forslaget, men bliver hurtigt lidt af en kylling når der ligger sådanne anmeldelser, har desværre før sendt penge forgæves på nethandel...

Frank 
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2022 kl. 23:12
Hvis du køber med kreditkort kan pengene jo aldrig gå tabt.
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2022 kl. 23:28
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Hvis du køber med kreditkort kan pengene jo aldrig gå tabt.
Nej men syntes alligevel det er omstædigt, mener det er 30 dage der skal gå før man kan gå videre med en sag hvis varen ikke dukker op...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu