recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - købt: skal bruge et hint til en bærbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

købt: skal bruge et hint til en bærbar

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: købt: skal bruge et hint til en bærbar
    Sendt: 22-December-2015 kl. 22:00
Hej,

det haster lidt, da det er til en julegave. 

er der nogen, der kan henvise til en fornuftig bærbar. tænker systemhastighed, ikke til gaming, og gerne med en touchskærm, evt en 2-i-1 eller en der kan flippes rundt til en stor tablet.

hvad skal je gevt kigge efter.

Redigeret af aerik - 23-December-2015 kl. 12:34
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2015 kl. 22:01
købssteder er elgiganten, fona, bilka eller computercity, da det skal kunne købes fysisk pga den korte tid.
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2015 kl. 00:13
.....
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2015 kl. 00:17
.....
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2015 kl. 00:19
ja,fandt godt lige den asus, er desværre bare udsolgt.

du har givet mig lidt at kigge efter. må prøve at komme rundt i morgen.
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2015 kl. 00:32
.....
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2015 kl. 00:54
Ikke på lager heller. Men må cykle ud at kigge.
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2015 kl. 07:58
Det er et røvkedeligt forslag, men hvis nu en af de udsolgte er det bedste køb, er det så ikke en mulighed at købe den, og så pakke noget symbolsk ind? Et billede af den eller hvad ved jeg?

Jeg synes det virker fjollet at købe noget second rate, blot fordi det skal være tilgængeligt et par dage før. Med mindre den selvfølgelig står og skal bruges lige der.
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2015 kl. 09:58
Nu hjælper det jo heller ikke at den er på lager ved post ordre afdelingen, du skal jo bruge den i dag.
.....
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2015 kl. 10:41
Elendil det er et røvkedeligt forslag, som vi jævnligt bruger her i familien.

Notfast du har helt ret. Og jeg kørte også i bilka i morges, og fik en med hjem
Nu må vi se, om modtager bliver glad.
I specs minder den meget om min egen, og jeg klager ikke.
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2015 kl. 12:29
Super, så bliver der jule fred foran skærmen..... Så skændtes man heller ikke.
.....
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2015 kl. 12:33
Kender je gham ret, så bliver den først tændt efter jul. Det er så lidt en computer bruges. Men hans nuværende er urimelig langsom og larmer som jeg ved ikke hvad. men er også det meste af 1+ år gammel efterhånden.

Men den bruges ikke synderligt meget, hvorfor jeg også valgte en pc i den billige ende.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu