|
Købt: STAR TREK TNG sæs 2 & 3 BD |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Maj-2013 kl. 16:57 |
|
Nu må jeg se, at få disse 2 sæsoner.. Så er der nogen, som har et godt tilbud, på sæson 2 & 3. Så send det gerne til mig. Afhentning foretrækkes, men er prisen god, så skal det ikke skille os ad.
Redigeret af Flemming Larsen - 22-Maj-2013 kl. 12:48 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Selvfølgelig med DK tekst, men det er der vist overalt. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Slet ikke nogen?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Husk at der er en next generation full episodes på Bluray, men det er ikke den som er renset op og gjort lækker...
Det er dem med "metal look" i siderne man skal have: ![]() |
||
![]() |
||
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12360 |
|
Nej, det er der ikke. |
||
![]() |
||
|
Og er der ikke nogen, som skal af med sæson 2 & 3?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12360 |
|
Der findes ikke nogen "full episodes" udgivelse på Blu-ray. Hverken med eller uden restauration. Færdig slut.
|
||
![]() |
||
|
Hvad mener i egentlig med full episodes?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Jeg går ud fra at Cyberguyen mener, at der findes en samling hvor alle afsnit følger med, men som ikke er restaureret i HD. Men sådan en findes ikke.
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Arrgh - jeg havde taget fejl af TNG movie collection...
|
||
![]() |
||
|
Nå, men jeg købte begge to hos Amazon.it. Sølle 600kr med porto.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |