|
Købt Synology - Fortryde og købe HTPC ? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||||
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 752 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
På WD live? :P
|
|||||
![]() |
|||||
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
||||
I kunne også kigge på Zotac og deres Zbox serie.
Jeg har netop købt en ID61 barebone, som jeg har smidt en 60gb ssd og en 4gb ramklods i. Står samlet i ca. 2200,-. Med Windows 8 og XBMC spiller den 100%. Styrer herligheden med min Harmony remote som fungerer både til at skifte imellem tiles i Windows 8 og menuen i XBMC, og hvis jeg kræver tastatur/mus bruger jeg Unified Remote http://www.unifiedremote.com/ via min Android tablet.
Redigeret af Davidp - 16-November-2012 kl. 11:16 |
|||||
![]() |
|||||
IrmaN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 241 |
||||
quick question, hvis det er ok: kan man få plex klient til wd live?
|
|||||
![]() |
|||||
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 752 |
||||
Det tror jeg bestemt ikke. Hvad skal du da også med det når den kan afspille alt?
|
|||||
![]() |
|||||
IrmaN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 241 |
||||
Kan godt lide dens brugergrænseflade, og det at den henter informationerne automatisk.
|
|||||
![]() |
|||||
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
||||
Jeg har en synology NAS hvor jeg har min musik liggende til brug på mit sonos system, den bruger jeg også hvis jeg skal downloade noget, derudover har jeg en oppo bluray som streamer det meste fra NASen af film , jeg kan ikke se man har brug for mere...?
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Jamen WD liven henter også alt info automatisk :) Og man kan selv hente skins/Themes og det hele :)
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Hmmmm, lyder interessant. Kan man bruge harmony 1100 fjernbetjening med den?
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Jeps det gør jeg selv :)
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Dejligt :-)
Så billig som de er (675kr) så bestiller jeg den for at afprøve om den kan erstatte min Mac mini i biograf værelset. Tak for svarene. |
|||||
![]() |
|||||
||||
Kan den også klare netflix?
|
|||||
![]() |
|||||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
||||
Ja, WD TV LIVE kan også klare Netflix.
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |