|
Købt: Telefon Ca.500,- |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Maj-2016 kl. 17:47 |
|
Androidtelefon til en 500 mand købes.
Til 12 årig. Ingen revner i glas. Med kvittering Hit me. MVH BS Edit: Vi har købt en telefon. Redigeret af Bschmidt - 28-Maj-2016 kl. 08:20 |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
moto g falcon med 8 gb og cm 12.1. panzerglas revnet, men nyt kan medfølge.
er i esbjerg, og kan handled for under 500 kr.
|
||
![]() |
||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
|
Tak for buddet.
Netop Moto G får ikke gode brugerråd med på vejen så vi takker nej til denne. MVH BS |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Hvad endte I med at købe? En iPhone 4S går til 500kr har jeg set.
|
||
![]() |
||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
|
hehe kampus, trådstarter skriver jo han vil have en android tlf :)
|
||
![]() |
||
|
Det blev en Huawei p8 lite. 1md gammel med alt (incl. Kvittering ;-)
Jeg kunne ikke i min videste fantasi finde på at købe en IPhone og slet ikke en 4s. Jeg er klar over at mange holder af æbleprodukter men jeg bryder mig grundlæggende ikke om konceptet. MVH BS |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Og hvad den 12 årige ønsker betyder mindre i den henseende? Der er en hvis prestige i at eje en iP i den alder ![]() |
||
![]() |
||
|
Bemærk venligst at jeg ikke benytter smiley. MVH BS |
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
|
Man er godt nok ude på et skråplan hvis man ønsker Apple i den alder
|
||
![]() |
||
KevinL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
|
P8 lite er også lysår foran en Ip 4s
|
||
![]() |
||
|
Ja ja ja, jeg udtrykker bare mine iagtagelser. Især hos pigerne er iP og Mac populære.
|
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Jow jow, men siger det gamle ordsprog ikke "At kvinder ikke har forstand på elektronik" ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |