recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købt!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købt!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Status: Offline
Point: 1564
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér meta Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Købt!
    Sendt: 29-December-2012 kl. 14:23
Hej

Som overskriften siger, vil jeg gerne købe et Apple TV 2. generation. Min max pris er 1000,- inkl forsendelse - hvis ikke det befinder sig i en rimelig afstand fra Kerteminde. For den pris forventer jeg at kunne købe et med kvittering, købt i DK og under 2 år gammelt.
Så kom frit frem, hvis du har et liggende, som ikke bruges.....

Er købt!

Redigeret af meta - 29-December-2012 kl. 20:08
+ 70 positive handler!
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 15:23
Til top
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Point: 1564
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér meta Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 15:43
Oprindeligt skrevet af clausols1 clausols1 skrev:

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=118197&title=Appletv-2-gen

Dit link virker ikke hos mig. Men ved godt der er en, som har et til salg. Vedkommende har dog en anden slå-til-pris end mit max og dertil kommer, at jeg ikke kan afhente.
Men ellers tak for heads-up :-)
+ 70 positive handler!
Til top
PeterDKM Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-Juni-2009
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterDKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 16:00
Hej

Jeg har en der er købt den 27/1-2011. ved en mac forhandler i flensborg. Med kvittering men den er næsten ikke blevet brugt da vi pillede tv'et ned kort efter køb.

Den er din for 1000,- inkl. forsendelse.

Med venlig hilsen Peter Madsen
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 16:34
Oprindeligt skrevet af meta meta skrev:

Dit link virker ikke hos mig. Men ved godt der er en, som har et til salg. Vedkommende har dog en anden slå-til-pris end mit max og dertil kommer, at jeg ikke kan afhente.
Men ellers tak for heads-up :-)

Mig, links & iPad Embarrassed
Men hans slå-til-pris incl porto er 1007 kr. Jeg tænker at de 7 kr kan der evt. forhandles om ;-)
Højeste bud itv. er 800.

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=118197&title=Appletv-2-gen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu