|
Købt! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2012 kl. 14:23 |
Hej
Som overskriften siger, vil jeg gerne købe et Apple TV 2. generation. Min max pris er 1000,- inkl forsendelse - hvis ikke det befinder sig i en rimelig afstand fra Kerteminde. For den pris forventer jeg at kunne købe et med kvittering, købt i DK og under 2 år gammelt. Så kom frit frem, hvis du har et liggende, som ikke bruges..... Er købt! Redigeret af meta - 29-December-2012 kl. 20:08 |
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
Dit link virker ikke hos mig. Men ved godt der er en, som har et til salg. Vedkommende har dog en anden slå-til-pris end mit max og dertil kommer, at jeg ikke kan afhente. Men ellers tak for heads-up :-) |
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
PeterDKM ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2009 Status: Offline Point: 35 |
Hej
Jeg har en der er købt den 27/1-2011. ved en mac forhandler i flensborg. Med kvittering men den er næsten ikke blevet brugt da vi pillede tv'et ned kort efter køb. Den er din for 1000,- inkl. forsendelse. Med venlig hilsen Peter Madsen
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Mig, links & iPad ![]() Men hans slå-til-pris incl porto er 1007 kr. Jeg tænker at de 7 kr kan der evt. forhandles om ;-) Højeste bud itv. er 800. http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=118197&title=Appletv-2-gen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |