|
Købt... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Januar-2016 kl. 22:36 |
Søger ovenstående. Skal bruges mellem Apple Tv og Denon minianlæg.
Redigeret af Rolf Lemmike - 08-Januar-2016 kl. 18:30 |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor tilslutter du ikke direkte?
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Øh.... Fordi der ikke er digital indgang i Denon'en... Og der er kun spdif-udgang fra Apple Tv.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Min fejl. Jeg kom til at blande Apple tv og AirPort Express sammen. Express har nemlig analog udgang.
Hvis du ikke finder en er denne faktisk ok. http://www.av-connection.dk/?PGr=3525 |
|
![]() |
|
HenrikStevn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Februar-2014 Status: Offline Point: 913 |
Den her er lidt billigere:
Jeg bruger selv sådan en til min PC, og jeg har en ekstra liggende hvis du bor i nærheden af København og er interesseret.
Redigeret af HenrikStevn - 08-Januar-2016 kl. 10:17 |
|
![]() |
|
Bor ikke i Kbh, men gider du smide den i en kuvert, giver jeg gerne 150 på MobilePay. |
|
![]() |
|
HenrikStevn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Februar-2014 Status: Offline Point: 913 |
Hvis vi siger 175, så dækker det forsendelsen også :-)
|
|
![]() |
|
Det er i orden. Send mig PB.
|
|
![]() |
|
Købt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |