|
Købt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Juni-2017 kl. 11:49 |
Hej.
Jeg søger en NAD T337 surround forstærker til en fornuftig pris. Hvis du har en lignende NAD er jeg også interesseret. Jeg befinder mig i Taastrup. Skriv hvad du har. ![]() Redigeret af Mufti - 29-Juni-2017 kl. 16:54 |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen?
|
|
![]() |
|
hsj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Sted: Vejle Status: Offline Point: 112 |
jeg har en NAD t757 hvis det har interesse ?
|
|
![]() |
|
Det kommer helt an på hvad den koster.
Den er jo noget kraftigere end T737. Mvh |
|
![]() |
|
thomnico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 494 |
Skal det være en xx7??
En på vores intranet i firmaet har en 743 til salg for 1500-2000kr |
|
![]() |
|
Det skal det helst.
743 har ikke HDMI. Det er også en pænt gammel forstærker. |
|
![]() |
|
Tingkaer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 153 |
Jeg har en t-744, men kan ikke få fjernbetjeningen til at virke, udover det så virker den fint.
|
|
![]() |
|
Den har desværre ingen HDMI.
Men tak for buddet. |
|
![]() |
|
hsj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Sted: Vejle Status: Offline Point: 112 |
Jeg har sendt en pb til dig Mufti.
|
|
![]() |
|
Jeg har fundet en.
Mange tak for budene. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |