recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - KDL40V2500 eller Pana PX70
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKDL40V2500 eller Pana PX70

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rattle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: KDL40V2500 eller Pana PX70
    Sendt: 03-Maj-2007 kl. 12:11

Hej Alle

Med fare for at starte endnu en teknologi krig spørger jeg alligevel!!!
Jeg er Neewbie, og er efter MANGE måneders kiggeri, læsning af fora, test og manualer/specifikationer, endelig kommet frem til et valg!

Sony KDL40v2500 eller Panasonic TH37PX70.
Og nu til mit spørgsmål.
Jeg er klar over de forskellige fordele og ulemper ved de forskellige teknologier, men er alligevel nødt til at spørge "fagfolk" til råds.
Mit forbrugsmøster er alm. TV og film inkl. Sport og dermed bold via dansk kabel tv, men jeg var egentlig også interesseret i at knalde den bærbare på når jeg hører musik, og dermed have en player eller mediacenter desktop stående på skærmen.
(Har også små børn med dertil hørende chokolade fingre og kysseri af Bamse, svampebob osv.)

Som udgangspunkt er det som før nævnt et valg mellem disse to modeller, og jeg er (næsten) ikke til at rokke, da jeg ikke orker mere kiggeri!

Jacob

Til top
Ceto Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 68
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2007 kl. 12:23

Hvis du vægter sport meget så ville jeg helt klart vælge Panasonic.

Nu ved jeg ikke hvor du kommer fra i landet, men sommer-as i Rødovre havde et mediacenter på deres "gamle" PV600 og det står også perfekt i hvert fald det billede jeg så.

Panasonic TH-42PX700
Panasonic EH-67
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu