recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - kdl-40w5500 K/E HJÆLP!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketkdl-40w5500 K/E HJÆLP!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
serpent Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Emne: kdl-40w5500 K/E HJÆLP!
    Sendt: 25-Maj-2009 kl. 13:35
Hej alle

Jeg er ved at være forvirret. Betyder det rent praktisk noget om man får en K eller E model?

Getmore påstår at tuneren i E ikke dur i danmark og man derfor skal købe deres 2000 kroner dyere K model.

Cinemagic påstår at det ingen betydning har, at de 2 tv er 100% ens men at man ikke får en dansk manual til E modellen.

Hvem har ret?
Til top
GizmoDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Juni-2006
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2009 kl. 11:36
Jeg har selv købt en 46w5500 hos LCD Planet, og der var IKKE dansk eller engelsk manual - eneste forståelige sprog var tysk, men menuen kunne sagtens sættes til dansk. Jeg har kassen stående derhjemme, og jeg kan huske, at modelbetegnelsen er 46W5500, og så MENER jeg, at der står et E på linien nedenunder, men jeg skal lige hjem og tjekke.
Anyway - jeg har ingen problemer overhovedet med at få den til at virke på YouSee's net - jeg har af samme årsag ikke tjekket DVB-T modtageren.

Under alle omstændigheder kan du vel købe online hos Cinemagic (eller lcdplanet) og returnere, hvis den ikke virker efter hensigten

Mvh Sten
Til top
xeon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-April-2009
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2009 kl. 11:41
Du kan jo sagtens købe E-modellen hos getmore og levere det tilbage inden for 14 dage hvis det ikke virker.

Jeg har en tysk model af 40W5500 og det virker uden problemer (med det rigtige cam) med yousee kabeltv.
Til top
serpent Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Januar-2009
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2009 kl. 22:36
Tak for jeres svar.

Jeg ringede til et par sony centre (de er ikke meget for at snakke om parallel import), og fandt til sidst ud af at der angiveligt skulle være tale om at K-modellen er "boxer certificeret". Angiveligt skulle man ikke kunne være sikker på at få E modellen til at virke til boxer uden en ekstern box.

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om den forklaring, men kan jo ikke afvise den før at have hørt fra nogen som har prøvet

mvh

Jesper
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu