|
KDL40W605B - Miracast i praksis? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mathias1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-September-2014 kl. 20:50 |
Hej, jeg overvejer at købe et Sony KDL40W605BAE der er på tilbud i Elgiganten for 2999 kr. fra i morgen.
Jeg står dog i den situation at tv'ets Miracast funktion relativt ofte skal bruges, såfremt det er pålideligt. Jeg vil derfor høre om der er en, eller flere, her på forummet der har en W605B, der kan hjælpe mig med at finde ud af om Miracast er pålidelig og brugbar. -På forhånd tak! :)
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har også bestilt ovennævnte tv. Dog har jeg googled at det ikke lige er noget standard vesa ophæng der kan benyttes ?
Hvad er nu det for noget |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Købte tv'et i dag.
Miracast fungerer fint. Dog er min tablet 1920x1200 og ikke 1920x1080 som tv'et hvilket giver noget ratio bøvl
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |