|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() |
||
Hvordan gik handlen ?? vorkasse = forudbetaling ??? Er det bankoverførsel - jeg har aldrig prøvet at handle i tyskland før. hvis jeg kan få denne receiver sendt til DK for 3850 kr - må jeg bare eje den ! Er du tilfreds med dyret ???
Redigeret af MortenKBH - 29-Juli-2007 kl. 09:21 |
|||
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
|||
![]() |
|||
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() |
||
Jeg valgte "nachnahme", som er "per efterkrav". Dvs at DHL-manden havde "fluesmækkeren" med under armen...
Handlen må siges at være forløbet ganske smertefrit. Bestilte søndag, og modtog fredag. Umiddelbart virker dyret til at have masser af kræfter, men jeg har ikke haft rigtig mulighed for at teste den ordentlig - jeg løb tør for højttalerkabler.... Redigeret af beauville - 29-Juli-2007 kl. 09:32 |
|||
![]() |
|||
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() |
||
efterkrav - aha . Hvor meget blev prisen så - 518 euro ????
|
|||
Panasonic TX-P50ST50
|||
![]() |
|||
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() |
||
ja nemlig - 517.95
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
det er da billigt - den må jeg bestille. Kan dog se at den først kan leveres 2. august , men det går nok. Der medfølger mikrofon til kalibrering ik ? Alternativet er en Denon 1907 - men det lader til at der er mere saft/kraft i Onkyo 605 og desuden kan den afkode Bluray ( som jeg skal have i nærmeste fremtid ) Var der nogen speciel grund til du valgte Cyperport ?? andre er lidt billigere ca. 470 Euro for receiveren Morten |
|||
Panasonic TX-P50ST50
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Mikrofonen var med i min pakke - har dog ikke afprøvet det endnu.
mht Denon 1907 så kender jeg den ikke. "I know nothing..." Grunden til at jeg valgte Cyberport var ene og alene at den kunne bestilles per efterkrav. Så er man jo ganske sikker på at der ikke er nogen der render med sine penge.. Så godt at der var andre der solgte den billigere, men som jeg husker det skulle det vist være Vorkasse eller kreditkortet. Desuden læste jeg gode anmeldelser om Cyberport diverse steder på forskellige tyske sites - så slog jeg bare til. Christian |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
du har fuldkommen ret , har lige læst efter- de andre sender ikke pr. efterkrav. Så nu har jeg valgt Onkyo 605 - og det er efter mange dages hovedbrud. Slut med Denon for denne gang , har ellers været superglad for min pma655 stereo forstærker Glæder mig som en lille dreng til juleaften |
|||
Panasonic TX-P50ST50
|||
![]() |
|||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
||
Lad os høre fra dig når du har fået den.
|
|||
![]() |
|||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
||
Jeg fik lige min bestilt her fra Danmark. Det er øv at der er ca.10 dages leveringstid for Onkyo´s hovedlager er tømt
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nogen som ved om man skal bruge alm. subkabel 1+1 eller et Y-kabel 1+2 til KEF subben ????
|
|||
Panasonic TX-P50ST50
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Du skal bruge et Y kabel fra et til to phono stik. Og til den lejlighed må jeg anbefale supra pågrund af prisen og kvaliteten.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
ifl. KEF's wirring diagram skal man bruge 1+1 http://www.kef.com/KHT/KHT2005.2/setup.htm# Derfor vil jeg lige være helt sikker Morten |
|||
Panasonic TX-P50ST50
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |