|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Spunk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
||
Det er nemlig rigtigt, jeg undersøgte det også da jeg købte mit sæt tilbage i Juni måned, -og sub'en var nemlig den nye model på 250W (modsat 100W subben i det gamle sæt) jeg gav godt nok 2799,- for sættet, -men det er da utroligt tilfredstillende at man for en gang skyld kan opleve at noget man har købt for et ½ år siden er steget 250% i pris ![]() Syntes dog prisen på 7000 er lige høj nok, selv om det er nogle helt fine højttalere. |
|||
![]() |
|||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
||
Hvad koster de i Tyskland?
|
|||
mvh Christian
|
|||
![]() |
|||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
||
Du kan få et sæt i den blå avis, til 3900,- der skrives at de er nye! http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=53260360 |
|||
![]() |
|||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
||
Mht. Kef KHT 5005.2 er det utroligt vigtigt at de bliver tilspilet inden demo. Jeg havde et sæt der lød 100% meget bedre da det havde spillet i en lille uge. Da specielt deres Iq diskanter først lyder silkeblødt efter en uges tid, da de er får hørde i ophænget fra nye, og godt kan lyde lidt metallisk i lyden. De skal have en rigtig god forstærker foran sig for at lyde optimalt, ligesom med alle andre højtaler skal de passe sammen. Jeg har solgt dem med alt fra Onkyo 705, 805 og 875 med rigtig stor succes, husk et godt kabel imellem dem og forstærker, det hjælper altid. ![]() |
|||
![]() |
|||
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() |
||
jaa.. ved sku ikke hvor lang tid de havde hængt der så bare lige hurtigt at de blev drevet af en sony forstærker..
Men de spillede stadig af lort hehe |
|||
![]() |
|||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
||
Jamen det er jo dejligt at du har gjort en god handel, men for mig giver det ikke mening at sælge ud til langt under indkøbspris. For at få max. ud af settet skal der bruges højtalerkabler i en rigtig god kvalitet, samt forstærker og receiver af samme kvalitet. Det er bare deres gamle importør der sagde at de solgte de gamle modeller fra. i hvert tilfælde deres 5001.2 system var det gamle. |
|||
![]() |
|||
nebrot ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
||
hej , nu hvor i er ved kef ( godt/dårligt) , jeg går og lurer lidt på deres højt, kht 9000 ace system + denon 3808 , er der nogen der har erfaring med om det er noget der duer eller hva !!
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg har kun hørt det i forbindelse med Onkyo TX-SR 805 og der spillede det fantastisk
![]() |
|||
![]() |
|||
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
||
fona havde også 5005.1 i deres oprydningsudsalg til 3000kr ;) normalpris 7999.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Den hedder 5005.2 lige nu. Jeg har set det st i El-Giganten i Tååstrup til 17.000kr. det gamle sæt havde andre enheder og sub. |
|||
![]() |
|||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
||
Både det gamle og det nye benytter fuldstændig samme sattelitter og center højttaler - nemlig HTS 5001 og HTC 5001 Den eneste forskel på det gamle 5005 og det nye 5005.2 er subben - og den væsentligste forskel på subben er designet - de er begge drevet af samme forstærker PSW2500 og har begge samme 10" basenhed - den gamle har et downfiring kabinet mens den nye sub (som er hentet fra 3005 serien) har et horisontal firing kabinet.
|
|||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|||
![]() |
|||
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
||
LOL en forskel og det kunne man ha købt for 1800kr men gjorde det ikk :p
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |