|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
Det er ikke rigtigt i følge Kef Importøren bruger den gamle serie helt andre enheder, samt den nye sub er anderledes, + den har en master og slave enhed, den gamle har kun en enhed i et refleks kabinet. Den nye er et lukket kabinet. |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
http://www.kef.com/kht/KHT5005/sat.htm Er de samme sattelitter og center som jeg har i mit generation 1 5005 system. De hedder nøjagtigt detsamme nemlig HTS5001 og HTC 5001, så hvis KEF påstår der er andre enheder i tror jeg ikke på dem. Ellers er jeg blevet "snydt" da jeg købte mit 5005 system og har fået version 2 sattelitter og version 1 sub.
|
||||||||||||||||||||||||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
Jeg har lige fulgt op på det igen hos importøren.
Kef KHT 5005.2 MK.2 er i alu og sort højglans lak. Det er alle de sæt som jeg har solgt. Det gamle sæt KHT 5002.2 MK1. er med en oval træ sub, og helt andre enheder i satellitterne, som lyder meget bedre i deres MK2. sæt. Ligeledes er der kommet nye sæt af KHT 2005.2 og KHT 1005.2 alle med bedre enheder. Ifølge importøren er alle de sæt af den gamle model af KHT 5005.2 der er solgt i alu farve i Fona deres MK.1 modeller dvs. deres gamle modeller. De samme gælder for KHT 2005.2 og KHT 1005.2 |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
Altså farven har ikke noget med det at gøre Hvis du nu kigger på den link jeg sendte før og på specs - så vil du se at HTS/HTC5001 som er satteliterne/centeren i 5005 serien føres både i Alu og i Sort Piano http://www.kef.com/kht/KHT5005/sat.htm http://www.kef.com/kht/KHT5005/sat_specs.htm
De sattelitter/center jeg har er disse - det er samme modelnavn der står både med mærkat på høttalerne og i manualen, med de samme specifikationsopgivelser og enhederne ser nøjagtigt ud som på billedet. Du får mig altså ikke til at tro på at man laver en ny sattelit/center med nye enheder der lyder "meget bedre" og så har de stadig nøjagtigt samme modelnavn, samme specifikationer og ser nøjagtigt ens ud, både når vi taler ydre design og sådan som enhederne ser ud. Hvordan i alverden skulle nogen så kunne se hvad der var de "gamle" og de "nye" der "lyder meget bedre". Jeg er enig med dig i at suben er anderledes - hvilket jeg også skrev i mit første indlæg hvor jeg netop beskrev downfiring suben, der rigtigt nok er i et ovalt trækabinet - men jeg køber ikke forklaringen om bedre enheder i satteliterne/centeren. Medmindre altså at jeg fejlagtigt er blevet givet nogle sattelitter/center fra den nye serie og en sub fra den gamle da jeg købte mit sæt for nyligt - og der så er en gammel serie sattelitter jeg slet ikke kender.
|
||||||||||||||||||||||||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||
Jeg videre giver kun hvad jeg får fortalt fra den danske importør der har solgt sættene til Fona. De skulle efter sigende kun have solgt sættene i alufarve, de fantes i matsort.
Det er først den MK2. serie der var i sort højglans. |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
Det er selvfølgelig også meget bekvemt at kunne påstå at Fona's var noget l.... og dem du sælger er for fede, og referere til importørens udtalelser, så har du jo lissom din ryg fri
![]() |
||||||||||||||||||||||||
mvh Christian
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Matzon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 345 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
hvis det er sandheden - vil du så have at han skal lyve for at tilfredstille dig ![]() |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Lindgren ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Status: Offline Point: 52 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
Jeg har selv kiget på det sæt 5005.2 men det lyder til der skal den helt rigtige forstærker til. Jeg har en ikke særlig kratfuld en, ville den fungere med det sæt.?? http://www.panasonic.dk/servlet/PB/menu/1249319_l14/index.ht ml |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||
Ja det ville godt kunne gå an, ellers har jeg et sæt du kan få på prøve inden du beslutter dig
![]() |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Lindgren ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Status: Offline Point: 52 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
Har du 5005.2 som jeg kan lytte til siger du??
Hvor holder du til henne?? |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |