|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Idero ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() Sendt: 13-November-2007 kl. 13:33 |
|
Jeg har besluttet mig for at købe et sæt KEF 5005.2
Efter at have læst en del tråde og jeres mange kvalificerede bud på hjælp til det ene og det andet, så tænkte jeg på, at een af Jer måske havde en idé til hvor de købes til den bedste pris? Det skal være 5005.2 og ikke det gamle sæt Fona har haft på tilbud. |
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
|
Hvis du er interesseret i et godt bud og med transport. så giv csn-teknik et kald. ham købte jeg det af til et godt tilbud.
|
||
![]() |
||
Idero ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
|
Hey Kenzo
Thanks |
||
![]() |
||
![]() |
|
Er så afprøvet men uden den store succes. respekt for deres forretning, men en god pris var det ikke!!
Nogen andre bud? |
||
![]() |
||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
|
I tyskland er billigste pris små kr. 13.000 jf. http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/622057_- kht-5005-2-kef.html |
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
|
ærgerligt. du vil i hvertfald ikke fortryde dem
![]() |
||
![]() |
||
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
![]() |
|
Nu ved jeg ikke om det bare er mig der ikke følger nok med eller hvad, men er de priser i nævner for et helt 5.1 sæt eller ...???
|
||
![]() |
||
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
![]() |
|
Ja, det er for 5.1 |
||
![]() |
||
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
![]() |
|
Okay tak for det. Det gør jo lige prisen lidt lettere at sluge |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hehe.. ja jeg kan godt forstå at du lige var i tvivl. Men det kan måske gøres lidt billigere, medmindre at efterspørgerelsen er for stor |
||
![]() |
||
![]() |
|
Er der andre end CSN der sælger dem i DK? (Sikkert ikke inkl. den gode service som jeg kan forstå på hans kunder at han yder. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har faktisk ikke set dem, fordi det var noget med at de havde valgt, at fjerne sig fra det danske marked og siden da er de ikke til at opdrive i DK
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |