|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
![]() |
Altså nu er jeg van til lyden fra mit tv så alt er bedre.
Det skal ikke bruges til musik, men film. Den du linker til er vidst et 5.1 surround, jeg skal bare bruge to satellit højtalere og en woofer. Jeg helt vild med denne http://www.jamo.com/eu-en/products/a-400-sub-description/ Så skal bare have en forstærker der kan bruges til den også et par små gode højtalere. Kan du hjælpe med det? |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Hvis du skal bruge det til film, skal du have en centerhøjttaler, ellers kommer stemmelydsporet jo ikke fra tv'et.
Hvis du synes at Jamo er sagen, så køb det hele fra dem, de har også satellitter osv. Hvor har du hørt subwooferen henne, eller har du hørt folk tale godt om den? |
|
![]() |
|
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
![]() |
synes bare den havde et fedt design, har ikke hørt den. Ikke helt optimalt er jeg godt klar over.
|
|
![]() |
|
![]() |
Kan man egenligt ikke bare købe en surround receiver og så kun koble de 2 front og en center højtaler og en subwoofer til?
|
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
Jo, så for du 3,1 Lyd |
|
![]() |
|
![]() |
Forslag til en god recevier?
Den skal sættes til mit kommende mediecenter. Har læst lidt om noget hd lyd hvis man ser blu-ray, men det virker vidst kun med hdmi. Vil det sige at man kan sætte et hdmi fra htpc'en over i receiveren og fra receiveren op i tv'et? Også skal receiveren vel også kunne sende video i 1080p? Den skal vel kunne det samme som denne? (url]http://www.yamaha-hifi.com/index.php?lang=d&country =DK&idcat1=1&idcat2=2[/url] Redigeret af Monsterslam - 12-Juli-2009 kl. 17:57 |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Den behøver ikke understøtte 1080P, bare den har hdmi gennemgang (passthrough) og de har de fleste surround receivere med hdmi udgange.
Man skal samtidig have et program som PowerDVD 7 eller nyere for at man kan få HD lyden ud igennem HDMI udgangen. Ellers får man ikke HD lyd, selvom det stadig kan være 8 kanaler. |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |