recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - KEF KHT 3005 5.1 System
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKEF KHT 3005 5.1 System

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
dannybach Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 23:21

Jo jeg må jo sige at i har overbevist mig herinde Så jeg overvejer kraftigt at investere i et sæt KEF 3005.2 eller 2005.2. Det afhænger lidt af prisen på de 2 sæt. Derudover har jeg fastsat mig på en onkyo 605. Den lader til at få positiv omtale over det hele, så helt galt kan det jo ikke gå 

Er det ikke langt billigere at bestille i DE? Hvad er fordele og ulemper mht. garanti osv. ved handel i tyskland?

Redigeret af dannybach - 07-April-2008 kl. 23:21
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2007
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 23:27
Oprindeligt skrevet af dannybach dannybach skrev:

Jo jeg må jo sige at i har overbevist mig herinde Så jeg overvejer kraftigt at investere i et sæt KEF 3005.2 eller 2005.2. Det afhænger lidt af prisen på de 2 sæt. Derudover har jeg fastsat mig på en onkyo 605. Den lader til at få positiv omtale over det hele, så helt galt kan det jo ikke gå 

Er det ikke langt billigere at bestille i DE? Hvad er fordele og ulemper mht. garanti osv. ved handel i tyskland?

Hvis du handler i DE så er ulempen, hvis der sker noget, at det hele skal til tyskland. Samt at der kan være problematikker, sådan som forståelse og hvad hvis butikken ikke overholder gældende lov? Fordel, det er billigt.

Fordelen ved DK, CSN-Teknik, han er utrolig servicemindet. Leverer altid lige ved døren, giver altid gode råd og man kan altid ringe. Han leverer en UTOPI service... Han hjælper f.eks. med spørgsmål til opsætning, og kan også selv finde på lige at rode lidt, for han vil gerne lige sætte det optimalt op! Og han er leveringsdygtig i næsten alt...
Han anbefaler hvad han syntes er godt, ikke hvad han gerne vil sælge dig, men hvad der er bedst for dig. Men han gider ikke sælge dig billigt skrammel, så må du op men pengene...
Ulempe, han er dyrere... Men han kan sikkert give dig et godt samlet tilbud!

Og så iøvrigt ang. WAF, så kan det hele jo oakkes ind i et pænt møbel...

MVH
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Til top
SuperJunior Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Februar-2008
Point: 179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 23:28

Hvis du bestiller det hos CSN-teknik kan jeg i hvert fald stå inde for at du får en rigtig god service og hjælp! Det kan godt ske de er lidt billigere i tyskland, men spørgsmålet er, om det har en merværdi end servicen her i DK hos ham.

--------------------------
Samsung LE32M87
Onkyo 605
KEF 5005.2
Til top
dannybach Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Marts-2008
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 23:32
Jeg synes at jeg på et tidspunkt for et stykke tid siden, så kef 3005.2 til under 10.000 et sted? Men nu kan jeg kun finde til omkring de 12-13 kilo? Er det mig der husker forkert, eller...?
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2007
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 23:36
Sikkert ikke... Priserne på KEF faldt, da KEF ønskede at skifte distributør og salgssteder i DK. Så der var en masse butikker der lå inde med KEF, derfor solgte de dem billigt...
Men nu er der faldet ro over tingene igen, og priserne er steget. Men mener nu jeg så dem, for ikke så lang tid siden, i Fona Frb. centeret til 9995 kr...
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu