dannybach skrev:
Jo jeg må jo sige at i har overbevist mig herinde Så jeg overvejer kraftigt at investere i et sæt KEF 3005.2 eller 2005.2. Det afhænger lidt af prisen på de 2 sæt. Derudover har jeg fastsat mig på en onkyo 605. Den lader til at få positiv omtale over det hele, så helt galt kan det jo ikke gå
Er det ikke langt billigere at bestille i DE? Hvad er fordele og ulemper mht. garanti osv. ved handel i tyskland? |
Hvis du handler i DE så er ulempen, hvis der sker noget, at det hele skal til tyskland. Samt at der kan være problematikker, sådan som forståelse og hvad hvis butikken ikke overholder gældende lov? Fordel, det er billigt.
Fordelen ved DK, CSN-Teknik, han er utrolig servicemindet. Leverer altid lige ved døren, giver altid gode råd og man kan altid ringe. Han leverer en UTOPI service... Han hjælper f.eks. med spørgsmål til opsætning, og kan også selv finde på lige at rode lidt, for han vil gerne lige sætte det optimalt op! Og han er leveringsdygtig i næsten alt...
Han anbefaler hvad han syntes er godt, ikke hvad han gerne vil sælge dig, men hvad der er bedst for dig. Men han gider ikke sælge dig billigt skrammel, så må du op men pengene...

Ulempe, han er dyrere... Men han kan sikkert give dig et godt samlet tilbud!

Og så iøvrigt ang. WAF, så kan det hele jo oakkes ind i et pænt møbel...

MVH