|
KEF sub brummer |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Wonderl@nd ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så lige at du holdte til i Kbh.....Send mig en pm så kan vi finde ud af noget hvis du er interesseret
|
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Jeg har også en KEF sub (KUBE-2), og den brummer også, men kun når jeg lige tænder for anlægget. Den brummer i måske 5 sekunder, og så er den ellers stille.
Har jeg noget at være bekymret for?
|
|
![]() |
|
Sjakalen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2007 Sted: Denmark, KBH Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
Wonderl@nd ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
Hej Sound,
Den er jeg ikke helt med på :(
Det klassiske problem med kef subberne er at det scratter som en i helvede når der blot er sat strøm til (uden de er koblet til anlæg). Og det var præcis samme oplevelse jeg selv havde og så skiftede jeg en kondensator og så var problemet løst. Problemet opleves som et relæ der prøver at at slå til men ikke kan få kontakt !!
Mvh
Michael Redigeret af Wonderl@nd - 05-April-2010 kl. 10:03 |
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Min brummer kun når jeg lige tænder for anlægget, ellers siger den helt som den skal. Min står næsten altid tændt med strøm. Min lyder ikke som et relæ, men det er bare en halv-kraftig brummen. Det er dog ikke super generende, da det kun varer et par sekunder.
|
|
![]() |
|
Hej igen,
Sådan startede det også hos mig. Men med tiden blev det værre og til sidst kunne jeg stort set ikke anvende subben. Giv lyd fra dig hvis det bliver værre.'
Mvh
M |
|
![]() |
|
Æv. Så håber jeg da ikke den ender med at gå i stykker.
|
|
![]() |
|
HenningR ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2011 Sted: Brøndby Strand Status: Offline Point: 3 |
Hej,
Ved godt det er en gammelt emne, og håber ikke det gør noget at jeg tager det op igen..
Jeg har også en KEF PSW 2010 sub som brummer helt vildt, det kommer ca 10-15 sek. efter jeg sætter strøm til(der er ingen andre kabler tilsluttet), var der evt. en som kunne hjælpe med hvad
det kunne være, og kan det i det hele taget betale sig at reperare denne fejl..
Mvh
Henning
Redigeret af HenningR - 27-Februar-2011 kl. 16:39 |
|
![]() |
|
Champ100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 338 |
hej. jeg har selvsamme sub, og har haft problemet med brummen. Men det forsvandt, da jeg fik et sub kabel m/y split af god afskærmet kvalitet. Det er helt forsvundet nu. Ved ikke om tippet hjælper men hos mig gjorde
|
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
Det var præcis sådan min gjorde i sin tid. Se mine indlæg tidligere i denne tråd.
/Morten
|
|
![]() |
|
HenningR ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2011 Sted: Brøndby Strand Status: Offline Point: 3 |
Hej Champ100,
Tak for svaret, men den brummer jo også uden noget som helst kabel i, det er ligeså snart jeg sætter strøm til den.
/Henning
|
|
![]() |
|
Hej Vipmlo(Morten)
Tak for svaret, hvis det er det samme jeg skal igennem, så ryger den nok ud..
![]() måde..
/Henning
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |