recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - KEF sub brummer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

KEF sub brummer

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Wonderl@nd Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wonderl@nd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2010 kl. 08:39
Oprindeligt skrevet af Wonderl@nd Wonderl@nd skrev:

Sjakalen...Hvor holder du til henne af ?
Så lige at du holdte til i Kbh.....Send mig en pm så kan vi finde ud af noget hvis du er interesseret
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2009
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2010 kl. 09:07
Jeg har også en KEF sub (KUBE-2), og den brummer også, men kun når jeg lige tænder for anlægget. Den brummer i måske 5 sekunder, og så er den ellers stille.
Har jeg noget at være bekymret for?
Til top
Sjakalen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-September-2007
Sted: Denmark, KBH
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sjakalen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2010 kl. 09:20
# Wonderl@nd

PM er på vej Big smile det sætter jeg stor pris på
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wonderl@nd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2010 kl. 09:22
Hej Sound,

Den er jeg ikke helt med på :(

Det klassiske problem med kef subberne er at det scratter som en i helvede når der blot er sat strøm til (uden de er koblet til anlæg). Og det var præcis samme oplevelse jeg selv havde og så skiftede jeg en kondensator og så var problemet løst. Problemet opleves som et relæ der prøver at at slå til men ikke kan få kontakt !!

Mvh
Michael

Redigeret af Wonderl@nd - 05-April-2010 kl. 10:03
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2010 kl. 14:15
Min brummer kun når jeg lige tænder for anlægget, ellers siger den helt som den skal. Min står næsten altid tændt med strøm. Min lyder ikke som et relæ, men det er bare en halv-kraftig brummen. Det er dog ikke super generende, da det kun varer et par sekunder.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wonderl@nd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2010 kl. 17:12
Hej igen,

Sådan startede det også hos mig. Men med tiden blev det værre og til sidst kunne jeg stort set ikke anvende subben. Giv lyd fra dig hvis det bliver værre.'

Mvh
M
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2010 kl. 09:45
Æv. Så håber jeg da ikke den ender med at gå i stykker.
Til top
HenningR Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Februar-2011
Sted: Brøndby Strand
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenningR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2011 kl. 16:32
Hej,

Ved godt det er en gammelt emne, og håber ikke det gør noget at jeg tager det op igen.. 

Jeg har også en KEF PSW 2010 sub som brummer helt vildt, det kommer ca 10-15 sek. efter jeg sætter strøm til(der er ingen andre kabler tilsluttet), var der evt. en som kunne hjælpe med hvad
det kunne være, og kan det i det hele taget betale sig at reperare denne fejl..

Mvh
Henning

Redigeret af HenningR - 27-Februar-2011 kl. 16:39
Til top
Champ100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-April-2009
Point: 338
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Champ100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2011 kl. 16:55
hej. jeg har selvsamme sub, og har haft problemet med brummen. Men det forsvandt, da jeg fik et sub kabel m/y split af god afskærmet kvalitet. Det er helt forsvundet nu. Ved ikke om tippet hjælper men hos mig gjorde
Til top
vipmlo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2005
Point: 830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vipmlo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2011 kl. 17:08
Oprindeligt skrevet af HenningR HenningR skrev:

.....som brummer helt vildt, det kommer ca 10-15 sek. efter jeg sætter strøm til....

Det var præcis sådan min gjorde i sin tid. Se mine indlæg tidligere i denne tråd.
/Morten
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenningR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2011 kl. 19:25
Hej Champ100,

Tak for svaret, men den brummer jo også uden noget som helst kabel i, det er ligeså snart jeg sætter strøm til den.

/Henning
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenningR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2011 kl. 19:33
Hej Vipmlo(Morten)

Tak for svaret, hvis det er det samme jeg skal igennem, så ryger den nok ud.. Smile  men tænkte at jeg måske kunne være heldig at en af de andre kunne have fået løst deres problem på en anden
måde..

/Henning

Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu