|
Kellers HTPC setup - tanker? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Kennethxyz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 269 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor ikke købe en Mac mini (er ikke apple fan) som afspiller og beholde din nas, på den måde bruger du ikke meget i strøm mener maks du kan komme op på 100W for dem begge (alt efter nas) og så kan du nøjes med at tænde for Mac'en når du skal se film.
|
|
Sony KDL-55AF8
Sony Playstation 5 Mac Mini |
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Fint bud, men har tanken at skille mig af med min Synology da den simpelthen er for langsom for mig hehe.
|
|
![]() |
|
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
Jeg er personligt stor fortaler for et server/client setup, så overvej at beholde synologyen til start, byg en HTPC, og så senere byg ny NAS.
Fordelen ved dette er at det er nemmere at lave en stille HTPC, hvis den ikke skal have en stak diske i samtidig. Stilhed, er for mig, noget af det vigtigste ved min HTPC. Den skal levere varen, men ikke høres.
|
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Støj er for mig ikke et problem i dette tilfælde. Min server kommer til at stå på værelset, og stuen er på den anden side af væggen, så planen er at hive et HDMI stik der ind, samt en IR modtager og bruge min Harmony One til at styre den.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |