recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kellers HTPC setup - tanker?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kellers HTPC setup - tanker?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kennethxyz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 269
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kennethxyz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 13:43
Hvorfor ikke købe en Mac mini (er ikke apple fan) som afspiller og beholde din nas, på den måde bruger du ikke meget i strøm mener maks du kan komme op på 100W for dem begge (alt efter nas) og så kan du nøjes med at tænde for Mac'en når du skal se film.

Sony KDL-55AF8
Sony Playstation 5
Mac Mini
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 13:53
Fint bud, men har tanken at skille mig af med min Synology da den simpelthen er for langsom for mig hehe.
Til top
Psymon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-September-2011
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Psymon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 14:43
Jeg er personligt stor fortaler for et server/client setup, så overvej at beholde synologyen til start, byg en HTPC, og så senere byg ny NAS.

Fordelen ved dette er at det er nemmere at lave en stille HTPC, hvis den ikke skal have en stak diske i samtidig. Stilhed, er for mig, noget af det vigtigste ved min HTPC. Den skal levere varen, men ikke høres.
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 14:50
Støj er for mig ikke et problem i dette tilfælde. Min server kommer til at stå på værelset, og stuen er på den anden side af væggen, så planen er at hive et HDMI stik der ind, samt en IR modtager og bruge min Harmony One til at styre den.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu