|
Kender i todoor, online handel? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har købt rigtig Cola gennem Sweetdeal/todoor to gange ganske billigt (3 rammer a 24 ~200 kr).
Levering inden for aftalt tid og alt perfekt, lige undtage at jeg begge gange skulle betale for 3 x poser selvom jeg ikke fik nogen poser :-) Men de 6 kroner havde jeg sparet mange gange.
Aner ikke hvor butikken ligger, men det var ganske almindelige danske dåser og fik panten retur i Føtex.
|
||
mvh Infinity
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den ville jo være god, hvis man var flere, inden for samme nærområde, som bestilte en god portion. Så kunne det hurtig betale sig.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
PF
Super bruger Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er noget som jeg ikke forstår, eller også læser jeg det forkert. Så vidt jeg kan læse mig frem til, så skal du selv arrangere transport med en fragtmand?
|
||
Denraretiger
Guld medlem Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er noget jeg bestemt heller ikke forstår.
Deres øl literpris. 10,47 kr. I DK literpris på 9 kr.
Deres sodavand literpris 6,69 kr. I DK literpris på 8 kr.
Udover det kommer transport.
|
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Bruger udmeldt 9
-- Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
.
Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 12:28 |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har også hørt det, men det er naturligvis noget vrøvl. Jeg tror at det skyldes at metallet føles koldere når man holder det i hånden. Man kan jo prøve at smide en dåse og en flaske i fryseren, og så se om ikke begge 2 fryser
|
||
Bruger udmeldt 9
-- Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
.
Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 12:28 |
||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er vel næsten hver uge der er tilbud på 1½ liters Pepsi- og Coca Cola til 10-12 kr./flaske. Så kan det næppe svare sig at købe i Tyskland med de fragtpriser.
|
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |