|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Supermikael ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 15 |
![]() Sendt: 29-Januar-2010 kl. 15:19 |
Hej
Jeg er på jagt efter en NAS-server, hvor jeg kan opbevare mine iTunes-musikfiler. Den skal kunne snakke sammen med min Squeezebox Duet. Så faldt jeg over nedenstående hos Wupti.com. Det lyder utroligt billigt - men kan den snakke med Squeezebox? Kender nogen produktet? Netgear MS2110-100PESMS2110 Stora Netværks multimedia ServerMed NETGEAR Stora kan du nemt og hurtigt tilgå hele din samling af digitale billeder, musik og film - uanset hvor du er!
Alle internet-tilsluttede enheder i dit hjem såsom PC, Mac, Xbox 360, PlayStation 3 og digitale fotorammer kan oprette forbindelse til NETGEAR Stora, der giver adgang til alle lagrede medier. Med NETGEAR Stora, kan du via en Internet-tilsluttet enhed til enhver tid (f.eks fra en iPhone) lytte til din yndlingsmusik som når du sidder i toget, i bilen eller i bussen. På samme måde kan du nemt dele alle dine gemte fotoalbums med familie, venner og bekendte. NETGEAR Stora kan også integreres med sociale netværkssider som Facebook og Flickr, så du ikke behøver at sende fotos og film via e-mail, men i stedet kan overføre disse automatisk fra Storan til ovenstående websider. Stora deler og streamer mediefiler til alle enheder med DLNA-support, som Xbox 360, PlayStation 3, iPhone, Blackberry og fjernsyn som understøtter DLNA. NETGEAR Stora (MS2110) har to hotswap diskpladser med 1 x 1 TB harddisk preinstalleret. |
|
![]() |
|
Kongslev ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2004 Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Nogle der har købt denne ?
Den er på tilbud i el-giganten i denne uge, med 1 TB disk.
|
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
Den kan findes billigere på nettet her: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=660517
Men inden I køber den, så overvej lige hvor lukket en NAS I ønsker jer. Tag og læs lidt på Netgears forum først. Det er ikke lutter lagkage med den Stora... Svigerfar spurgte havde også set Stora og spurgte hvad jeg syntes om den. Efter at have læst på Netgears forum, bliver anbefalingen til ham at holde sig fra Stora'en og købe en rigtig NAS i stedet. Fx kan man for ca. 1000,- mere* få en Qnap TS-210 Turbo + 2 x 1,5 TB diske. * Stora + 1 (ekstra) 1 TB disk = 1500 + 600 = 2100 (Stora købt i Elgiganten som var udgangspunktet, hvis alt købes på nettet er forskellen 200,- mere.) Qnap TS-210 + 2 x 1,5 TB diske = 1600 + 2 x 750 = 3100 |
|
![]() |
|
Molbech ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2009 Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Bruger selv sådan en i et Sonos setup - og kan ikke finde noget dårligt omkring den, men det er også min første NAS. Så skal ikke kunne sige hvordan den er i forhold til andre
![]() Men som sagt, fungere perfekt til mit behov.
|
|
![]() |
|
Kongslev ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2004 Status: Offline Point: 62 |
![]() |
kan den køre bittorrent ?
|
|
![]() |
|
jaknils ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2010 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Netgear Stora er en fin lille box, men den supporterer pt. ikke SqueezeCenter, da der ikke er releaset nogle API'er man kan kode op mod.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |