|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Baune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() Sendt: 29-Marts-2011 kl. 18:09 |
Hej spillefugle
Jeg har lige nappet en brugt PS3 på DBA og afventer levering af KillZone3, Move og Sony's sharpshooter. Der er ikke vildt mange FPS spil som sharpshooteren kan benyttes på, men der er dog titler som MAG, Time Crisis, The Shoot, Socom 4 (in time). Anyways undervejs på nettet i søgning efter fora om PS3 visdom faldt jeg tilfældigt over denne light gun fra XCM. Den skal virke til alle FPS spil under PS3 iflg. producenten XCM, og det er jo ikke helt skævt. Pistolen er utrolig dårlig præsenteret i diverse videoer, så det er ski lidt svært at danne sig et indtryk af den. Er der nogen der har afprøvet den og kan anbefale den selv om den er lidt pebret (800+)? Mvh Henrik |
|
![]() |
|
scqeech ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2005 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Hej Henrik,
Jeg har selv benyttet den.. Den er ikke værd at bruge, slet ikke.. Jeg tror hellere du skal vente på der kommer flere spil som understøtter Move systemet. Kan også se at forhandleren har sat den ned.. http://www.gamebits.dk/shop/xfps-light-gun-10233p.html
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |