recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kendskab til XFPS Light gun?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKendskab til XFPS Light gun?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Baune Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 232
Direkte link til dette indlæg Emne: Kendskab til XFPS Light gun?
    Sendt: 29-Marts-2011 kl. 18:09
Hej spillefugle

Jeg har lige nappet en brugt PS3 på DBA og afventer levering af KillZone3, Move og Sony's sharpshooter. Der er ikke vildt mange FPS spil som sharpshooteren kan benyttes på, men der er dog titler som MAG, Time Crisis, The Shoot, Socom 4 (in time).

Anyways undervejs på nettet i søgning efter fora om PS3 visdom faldt jeg tilfældigt over denne light gun fra XCM. Den skal virke til alle FPS spil under PS3 iflg. producenten XCM, og det er jo ikke helt skævt.

Pistolen er utrolig dårlig præsenteret i diverse videoer, så det er ski lidt svært at danne sig et indtryk af den.

Er der nogen der har afprøvet den og kan anbefale den selv om den er lidt pebret (800+)?

Mvh Henrik
Til top
scqeech Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Marts-2005
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2011 kl. 15:11
Hej Henrik,

Jeg har selv benyttet den.. Den er ikke værd at bruge, slet ikke.. Jeg tror hellere du skal vente på der kommer flere spil som understøtter Move systemet. Kan også se at forhandleren har sat den ned.. 

http://www.gamebits.dk/shop/xfps-light-gun-10233p.html
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu