|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Kennethxyz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 269 |
![]() Sendt: 04-April-2008 kl. 21:54 |
Så blev det vis min tur til at vise mit grej frem, det er som følger. TV: Sony KDL-40X3500 Forstærker: Denon 1908 Højtalere + Sub: Scandyna Micropods SE + Minibass HTPC: Apple Mac Mini, 1,8 ghz core 2 duo, 3gb ram NAS: Synology DS-107+ 128 mb Her er lidt billeder Håber i kan lide det, jeg er sgu selv ret glad for det. Kenned Redigeret af Kennethxyz - 04-August-2009 kl. 15:38 |
|
Sony KDL-55AF8
Sony Playstation 5 Mac Mini |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej Kenneth - flot sammensætning, og imponerende sub-voof - den kender jeg ikke. Tillykke med det |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Kennethxyz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 269 |
![]() |
mange tak, jeg er også meget glad for det.
|
|
Sony KDL-55AF8
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
Fedt setup.. Har selv micropods som baghøjtalere. Klarer de sig godt nok som fronter og center? Men det ser godt ud |
|
![]() |
|
![]() |
ja, de klarer sig rigtig godt, de spiller fantastisk godt, men de kan dog ikke klare sig uden en sub, de klarer også musik RIGTIG godt, deres størrelse taget i betragtning, nu hjælper det selvfølgelig også at min stue ikke er mere end 25 kvm.b
|
|
Sony KDL-55AF8
|
![]() |
|
frimann85 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 168 |
![]() |
Kan man få nogle små højtalere der yder det samme som micropods men ikke er så 'moderne' at se på? Min kæreste har en ret traditionel smag og det ville se dumt ud i stuen. Diskrete højtalere med lige så god lyd? Iøvrigt fedt setup, synes det er nice når det ikke fylder så meget :) Redigeret af frimann85 - 09-April-2008 kl. 14:32 |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Tjaeh, det kan man da godt...
KEF, Elac og Gallo laver nogle, dog er sidstnævnte ret dyre, men for s**** hvor de spiller! ![]() MVH |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Holden ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-November-2007 Status: Offline Point: 35 |
![]() |
@ Kennethxyz Hvordan fungere din HTPC: Apple Mac Mini, 1,8 ghz core 2 duo, 3gb ??? Er du glad og tilfreds med den og lever den op til dine forventninger? Den ser jo lille og praktisk ud. Overvejer selv at investere i en HTPC nemlig og om Apple's Mac mini er et godt bud, vil jeg lade op til dig |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Well, den er mega lækker, men kræver dog lidt custom arbejde, jeg har selv sat 2 gb ekstra i, og så er mac os heller ikke særligt godt til video i stedet for windows, men efter at have installeret windows på den kører det super godt. Mac os er ikke så godt understøttet med codecs. bl. a. ved MKV SKAL hele filen læses ind før den kan afspilles ordentligt. dette er knap så godt for mig da det er stort set det eneste format der bruges til HD video på nettet. Men den er jo latterligt billig 4,5 k + 250,- for 2 gb ram ekstra. |
|
Sony KDL-55AF8
|
![]() |
|
Holden ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-November-2007 Status: Offline Point: 35 |
![]() |
Lyder godt. Jeg er ved at lave lidt research på nettet omkring denne Mac mini som HTPC og det lader til at folk har rigtig meget positivt at sige om den. Var på denne webside som beskriver stort set alt om den: http://www.123macmini.com/ Ummidbart ser jeg MAC mini med følgende fordele: |
|
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9421 |
![]() |
Holden, hvad er dine krav egentligt ?
Et billigere alternativ kunne være et AppleTV. Husk på at en Mac mini umiddelbart ikke kan optage tv. Der er vist ikke indbygget en tuner. Den skal købes ved siden af, |
|
![]() |
|
![]() |
Læste godt om Apple TV, det kunne også være en mulighed. Min krav er som følger: - Afspilning af musik via min 40" Samsung LCD. - Afspilning af FUL HD material via nettet samt den indbygge HD. - Surfing på nettet etc. - iTunes - Mulighed for at kører alt musik igennem mit anlæg og surround. Det var vidst det meste. En Apple TV-box dækker vel alle kravene på nær surfing på nettet?? |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |