|
Kenwood Problemer |
Besvar |
Forfatter | |
solguden
Ny bruger Oprettet: 03-Juli-2012 Sted: Spanien Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Juli-2012 kl. 13:27 |
Min Kenwood Kdc-241 vil ikke læse cd erne. Den hakker bare og spytter cden ud uden at læse, har ikke brugt min cd meget, kun et par gange de sidste 2 år, men nu da jeg har fået mine cder ville jeg jo gerne kunne afspille dem..;o)
Jeg har haft en cd til at sidde i, det sidste 1/2 år, uden at spille den og da jeg tog den ud i dag for at såtte en ny i, begyndte den bare at hakke, både når tænding kommer på, og når jeg sætter en cd i. Hvad kan jeg gøre..?? Har prøvet med reset knappen, men uden resultat. Mvh Solguden
|
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
solguden
Funktioner
Tak(0)
|
Den spytter fint nok cden ud, men hakker bare uden at læse for derefter at spytte den ud igen
|
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1224 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er dit højst sandsynligt dit læse hoved der er støvet til. Hvis du har mod på det kan du skille den ad og rense hovedet ganske forsigtigt med en vatpind.
/ask |
|
solguden
Funktioner
Tak(0)
|
Så er læse hovedet blevet renset, men har stadig de samme problemer.
Sætter en cd i..grrrrrrrrrrrrr siger den og spytter den ud med samme lyd, den begynder slet ikke at læse cd en. Ps. Det er en Kenwood kdc-w3041
Redigeret af solguden - 03-Juli-2012 kl. 21:38 |
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
Samme fejl med andre CDer?
|
|
solguden
Funktioner
Tak(0)
|
Så er problemet løst, købte en ny afspiller Sony CDX-GT450U ...Kender i den..??
Hvad med højttaler..? noget jeg skal være opmærksom på..? Jeg har skiftet mine dør højttaler ud med Pioneer TS-1346II tror der er 25w...max music power 120w....kan de holde til jeg skruer op..? Mener Sony skriver at deres radio er 4x52w...Skal højttalerne ikke have højere w end afspilleren..?
|
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er vist nok lige modsat, mht. watt. Men sålænge, det lyder godt, dvs. ingen forvrængning, skulle der ikke være problemer med at spille højt. Andre kan sikkert vejlede bedre end dette...
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |