Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Kenzo85
Guld medlem
Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
|
Sendt: 11-Juli-2011 kl. 20:54 |
Så er der lidt nyt igen. Jeg har fået 2 stk. Velodyne SPL-800 Ultra, samt en ny kalibrering af Audessey og SMS-1. Det lyder fantastisk. Men vores stue gør dog at det ikke udstyret ikke vil performe optimalt.
Det næste som skal lånes hjem er et par MK S150t'ere.
Mit kamera er for tiden i stykker så kan ikke tage nogle billeder.
|
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 11-Juli-2011 kl. 21:01 |
Kenzo85 skrev:
Så er der lidt nyt igen.
Jeg har fået 2 stk. Velodyne SPL-800 Ultra, samt en ny kalibrering af Audessey og SMS-1. Det lyder fantastisk. Men vores stue gør dog at det ikke udstyret ikke vil performe optimalt.
Mit kamera er for tiden i stykker så kan ikke tage nogle billeder. |
Jamen stort tillykke med det nye Kenneth  Det med rummets begrænsninger, det kender jeg til
Men hvad i alverden vil du med med MK 150, når du er glad for musik? Nå, men der kan jo ikke ske noget med at prøve dem 
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Kenzo85
Guld medlem
|
Sendt: 11-Juli-2011 kl. 21:05 |
Hother skrev:
Kenzo85 skrev:
Så er der lidt nyt igen.
Jeg har fået 2 stk. Velodyne SPL-800 Ultra, samt en ny kalibrering af Audessey og SMS-1. Det lyder fantastisk. Men vores stue gør dog at det ikke udstyret ikke vil performe optimalt.
Jamen stort tillykke med det nye Kenneth Det med rummets begrænsninger, det kender jeg til
Men hvad i alverden vil du med med MK 150, når du er glad for musik? Nå, men der kan jo ikke ske noget med at prøve dem  |
Det er et forsøg på at få bedre surround lyd. Det er dog, som du skriver kun til test. Hvis det fungerer bedre, så vil jeg spare op til dem. Jeg er i mit nysgerrige hjørne. Glæder mig dog til at kigge forbi dig næste gang.
|
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 11-Juli-2011 kl. 21:09 |
Kenzo85 skrev:
Hother skrev:
Kenzo85 skrev:
Så er der lidt nyt igen.
Jamen stort tillykke med det nye Kenneth Det med rummets begrænsninger, det kender jeg til
Men hvad i alverden vil du med med MK 150, når du er glad for musik? Nå, men der kan jo ikke ske noget med at prøve dem  |
Det er et forsøg på at få bedre surround lyd. Det er dog, som du skriver kun til test. Hvis det fungerer bedre, så vil jeg spare op til dem. Jeg er i mit nysgerrige hjørne. Glæder mig dog til at kigge forbi dig næste gang. |
Jamen det bliver spændende hvad du synes om MK, super til rent surround men.....
Næste gang er jo lige straks 
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Kenzo85
Guld medlem
|
Sendt: 11-Juli-2011 kl. 21:11 |
Hother skrev:
Kenzo85 skrev:
Hother skrev:
Kenzo85 skrev:
Så er der lidt nyt igen.
Det er et forsøg på at få bedre surround lyd. Det er dog, som du skriver kun til test. Hvis det fungerer bedre, så vil jeg spare op til dem. Jeg er i mit nysgerrige hjørne. Glæder mig dog til at kigge forbi dig næste gang. |
Jamen det bliver spændende hvad du synes om MK, super til rent surround men.....
Næste gang er jo lige straks  |
Ja det er det jeg mener!
Jeg ved godt at de er til Film, men de skal lige prøves. 
Jeg har fundet beslaget frem til dig!
|
|
 |
Sploink
Guld medlem
Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
|
Sendt: 12-Juli-2011 kl. 08:32 |
Lækkert i fik det til at spillle Kenneth  Han kom jo lige forbi mig med center højtaleren bagefter. Så nu skal jeg spare op til de sidste 2 højtalere. Snakkede faktisk også med ham om evt et par MK S150t, men fordi vores sofa står helt op af bag væggen vil, det ikke fungere optimalt. Så nu regner jeg med at når de ws 1235 bliver købt, kommer de op på den ene side væg og en reol ved siden af sofa'en  Der er også noget af pris forskel på de to, hehe
|
 |
Kenzo85
Guld medlem
|
Sendt: 12-Juli-2011 kl. 10:20 |
Sploink skrev:
Lækkert i fik det til at spillle Kenneth
Han kom jo lige forbi mig med center højtaleren bagefter. Så nu skal jeg spare op til de sidste 2 højtalere.
Snakkede faktisk også med ham om evt et par MK S150t, men fordi vores sofa står helt op af bag væggen vil, det ikke fungere optimalt.
Så nu regner jeg med at når de ws 1235 bliver købt, kommer de op på den ene side væg og en reol ved siden af sofa'en  Der er også noget af pris forskel på de to, hehe |
Hehe fedt nok.
Jeg er ikke i tvivl om at de er gode de indbygningshøjtalere.
Jeg skal dog lige have dem testet hos mig, selvom min stue nok er dårligere rent lydmæssigt end din. Jeg er blevet mere tilfreds med lyden i forhold til tidligere. Dog vil jeg nok anbefale, at man går op i tommer størrelse, hvis det er muligt.
Efter den nye Audessey kalibrering er mellemtonen blevet mere markant og stemmerne fyldigere end tidligere.
|
|
 |
p.las
Guld medlem
Oprettet: 06-November-2007
Point: 4156
|
Sendt: 12-Juli-2011 kl. 11:11 |
Hother skrev:
Kenzo85 skrev:
Så er der lidt nyt igen.
Mit kamera er for tiden i stykker så kan ikke tage nogle billeder. | Jamen stort tillykke med det nye Kenneth Det med rummets begrænsninger, det kender jeg til
Men hvad i alverden vil du med med MK 150, når du er glad for musik? Nå, men der kan jo ikke ske noget med at prøve dem  | s150 er faktisk en rigtig god musik performer. Den skal bare parres med det rigtige grej (læs: ikke slank) men hvis man gerne vil have sminket musikken ,er s150 et no go. det er jo en studio monitor. den kræver også en sub som kan gå højt op frekvens = mx 350 Al Jones bruger ikke andet i hans hjem
|
|
 |
Sploink
Guld medlem
Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
|
Sendt: 13-Juli-2011 kl. 16:08 |
Kenzo85 skrev:
Sploink skrev:
Lækkert i fik det til at spillle Kenneth
Han kom jo lige forbi mig med center højtaleren bagefter. Så nu skal jeg spare op til de sidste 2 højtalere.
Snakkede faktisk også med ham om evt et par MK S150t, men fordi vores sofa står helt op af bag væggen vil, det ikke fungere optimalt.
Så nu regner jeg med at når de ws 1235 bliver købt, kommer de op på den ene side væg og en reol ved siden af sofa'en  Der er også noget af pris forskel på de to, hehe |
Hehe fedt nok.
Jeg er ikke i tvivl om at de er gode de indbygningshøjtalere.
Jeg skal dog lige have dem testet hos mig, selvom min stue nok er dårligere rent lydmæssigt end din. Jeg er blevet mere tilfreds med lyden i forhold til tidligere. Dog vil jeg nok anbefale, at man går op i tommer størrelse, hvis det er muligt.
Efter den nye Audessey kalibrering er mellemtonen blevet mere markant og stemmerne fyldigere end tidligere. |
Ser i hvert fald til at høre om dine oplevelser med de s150t  Om de gør noget ved det derhjemme
|
 |
Kenzo85
Guld medlem
|
Sendt: 13-Juli-2011 kl. 17:17 |
Sploink skrev:
Ser i hvert fald til at høre om dine oplevelser med de s150t  Om de gør noget ved det derhjemme |
Det håber jeg da helt sikkert at det gør, men du skal jo nok vente til du får de sidste 2 surround højtalere.
|
|
 |