|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() Sendt: 25-December-2007 kl. 14:38 |
Hey Gutter her er der nogle billeder inden at min stue er helt klar til fremvisning. Der skal lige nogle nye møbler / reoler ind, men Bioen er opsat og det er jo vigtigst. OBS: nogen er taget med blitz andre ikke:
|
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
OG RODET SER DER UD
![]() |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Jamen du har da helt sikkert fat i noget af det rigtige Kenzo - og der ligger en masse muligheder i det rum. Tillykke med det |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
camino ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-August-2006 Status: Offline Point: 94 |
![]() |
Hvordan spiller dine KEF overvejer kraftigt at købe sådan et sæt bare i 5.1 |
|
![]() |
|
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
![]() |
Jeg har et sæt 5.1, som trækkes af en Denon 4308 - receiveren er måske en lille smule overkill til de ht'ere, men planen er, at jeg skal have to større fronter, når jeg engang flytter til noget med en større stue og så have 7.1 - derfor den store receiver. Men jeg er helt klart tilfreds med ht-sættet - især sub'en overrasker mig. Så hvis det ht'erne ikke må fylde hele stuen kan disse helt klart anbefales! mvh anoz |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Super lækkert... Det er vi nogle der har ventet længe på!
![]() Og jeg er sgu ikke blevet skuffet. Det ser rigtig fot ud, og sm Hother skriver, er der mange muligheder. Det bliver en fed stue! ![]() ![]() MVH |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
Hej gutter tak for meldingerne. Jeg er smadder glad for setup'et.! Kef'erne er super gode. rigtig detaljeret lyd. jeg har kun hørt et par af CSN-Christians Elac'r der spiller bedre. men de er også i en helt anden klasse. jeg kan sige det sådan at jeg kan spille helt op til anden sal i det komplex jeg bor i. når jeg har sat volumen til -25 db på min onkyo forstærker. lidt nedtur, da det er dér, at man føler sig inde i filmen. hvis nogen af jer mangler nogle gode mørklægninggardiner, så vil jeg helt klart anbefale Uniggardin. |
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Det var da rart at se du endelig fik din egen tråd.
Nu har jeg jo oplevet din stue/biograf ved et par lejligheder, nu mangler jeg bare en invitation uden at jeg skal tage værktøjet med ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
du skulle meget gerne have fået en mail på, hvornår vi skal have testet systemet ;) |
|
![]() |
|
Klausen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Slet ikke dårligt! I hvilket prisleje ligger Kef 5005.2?
|
|
![]() |
|
![]() |
skriv en mail til christian@CSN-Teknik.dk jeg ved ikke hvad de står i nu. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |