|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
weah69 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() Sendt: 18-April-2010 kl. 14:23 |
|
Halløjsa, jeg har lavet den her tråd for at høre hvilken af kanalerne der er reserveret til Kesslers kamp på lørdag.
Jeg har selvfølgelig tænkt mig at købe kampen men jeg vil gerne vide hvilken af kanalerne der bruges til den.
Jeg har sådan en forbundet til min fladskærm: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=621147
Bruger DVBviever som software.
![]() Jeg tror jeg tager et yousee plus abbonenment med en samsung box og så køber kampen.
Men jeg vil gerne optage den og brænde den på en skive senere derfor har jeg tænkt mig at at bruge min Htpc og ja jeg har CA-Modul der passer til.
![]() Nogen der ved hvor den ligger henne?
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
![]() |
|
Måske lidt off topic, men kampen sendes ukodet kl. 0800 søndag morgen på den tyske kanal MDR, så de der har parabol og kan modtage fra Astra satelitten på 19,2 grader øst kan altså se den gratis.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
weah69 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
|
Ok nu har jeg ikke satelit men kun kabel, og vi er et par venner der slår os sammen så vil se hele eventet liv. Jeg ved jeg skal bestille i morgen der er sidste chance og det gør jeg også.
Men hvilken af kanalerne vil den blive sendt på?
![]() |
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|
![]() Hmmm. Kan ikke forstå det er sidste chance. Sidste gang bestilte jeg 1 time før start eller sådan cirka
![]() |
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
RuzzFrog ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Søborg Status: Offline Point: 230 |
![]() |
|
Ja det bliver da spændende og se om han overhovedet kan vinde en kamp. "For de lader ham jo ikke få lov at slå dem"..
![]() ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Kan iøvrigt oplyse at yousee stadig ikke har bokse ude i tdc forretningerne, var idag nede i deres butik i city 2 i tåstrup, for at hente en sammen med yousee plus og åbning af boksekampen.
Heldigvis har jeg min Htpc så det funger rigtig fint der.
Kessler vs Froch ligger på den såkaldte event kanal.
|
||
![]() |
||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
|
Redigeret af Vilhelm - 19-April-2010 kl. 22:17 |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |