recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K:Fanatec
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K:Fanatec

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3794
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K:Fanatec
    Sendt: 24-April-2015 kl. 12:31
Jeg søger noget Fanatec udstyr, som skal bruges til PS4.
Nogen der ligger inde med noget?
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2013
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2015 kl. 14:25
virker det til PS4? jeg mener ikke at Fanatec og Logitech (f.eks G25+G27) virker, det er da grunden til at jeg ikke har købt PS4 endnu.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2015 kl. 14:36
Hvis du ser på "Project Cars" hjemmeside, så står der at fanatec nu understøtter PS4.

Ja det står også på Fanatec´s hjemmeside
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2013
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2015 kl. 14:56
ja, det kan jeg godt se nu, og det kunne jeg selvfølgelig også have tjekket inden jeg skrev
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2015 kl. 18:16
Bromberg - prøv simrace.dk - :-) der er nok større chance for gevinst end lige her. Ville ønske der var råd til et 911gt3 rat, men ak. må nøjes med noget billigt logitech. (venter også med spænding på den 6/5)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2015 kl. 16:11
Hmm ja. Men umiddelbart koster det penge at oprette sig og det gider jeg ikke bare for at søge en annonce.:)
Til top
Nissehamp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Oktober-2013
Sted: Gentofte, DK
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nissehamp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2015 kl. 16:17
Jeg har et 911 GT3 v2 liggende i kælderen, og vist nok også en konverter så man kan bruge Logitech G25-pedaler til det. Det har stort set ikke været brugt, da jeg var utilfreds med monteringsklampen, og ikke havde mulighed for at skrue det fast til bordet. Jeg mindes at jeg købte det i starten af 2012.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2015 kl. 18:17
Hej Nissehamp. Jeg har desværre ikke været opmærksom på du har skrevet og har derfor bestilt andet.'

Tråden kan derfor lukkes
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu