|
K:Fanatec |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-April-2015 kl. 12:31 |
Jeg søger noget Fanatec udstyr, som skal bruges til PS4.
Nogen der ligger inde med noget? |
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
virker det til PS4? jeg mener ikke at Fanatec og Logitech (f.eks G25+G27) virker, det er da grunden til at jeg ikke har købt PS4 endnu.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Hvis du ser på "Project Cars" hjemmeside, så står der at fanatec nu understøtter PS4.
Ja det står også på Fanatec´s hjemmeside |
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
ja, det kan jeg godt se nu, og det kunne jeg selvfølgelig også have tjekket inden jeg skrev
![]() |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Bromberg - prøv simrace.dk - :-) der er nok større chance for gevinst end lige her. Ville ønske der var råd til et 911gt3 rat, men ak. må nøjes med noget billigt logitech. (venter også med spænding på den 6/5)
|
|
![]() |
|
Hmm ja. Men umiddelbart koster det penge at oprette sig og det gider jeg ikke bare for at søge en annonce.:)
|
|
![]() |
|
Nissehamp ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2013 Sted: Gentofte, DK Status: Offline Point: 4 |
Jeg har et 911 GT3 v2 liggende i kælderen, og vist nok også en konverter så man kan bruge Logitech G25-pedaler til det. Det har stort set ikke været brugt, da jeg var utilfreds med monteringsklampen, og ikke havde mulighed for at skrue det fast til bordet. Jeg mindes at jeg købte det i starten af 2012.
|
|
![]() |
|
Hej Nissehamp. Jeg har desværre ikke været opmærksom på du har skrevet og har derfor bestilt andet.'
Tråden kan derfor lukkes
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |